tbs-gl

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Rebecca - 18 maj 2011 22:14

Heej :)

Nu har jag kommit hem från cirkusen det var asroligt :)

Förlåt men mamma gav mig icke tillåtelse att ladda över bilderna på lånedatorn!

Så ni får bilderna senare men ska försöka göra det så fort som möjlligt :D

Men snart ska jag gå och lägga mig är astrött!

Men när jag var i Centrum på väg hem så var det några där som gör att jag inte mår bra.. Så jag gick/Joggade till nästa hållplats på 10 min! Och jag går typ assakta!

Men nu ska jag gå och fixa några saker sen ska man sova så GODNATT!!


PK

Av Rebecca - 18 maj 2011 15:09

Hejj alla underbara läsare ;)

Ja, jag vet att jag har uppdaterat min blogg väldigt dåligt!

Men det är så att min data är på lagning och så igår skulle jag hämta låne dator men då var alla upptagna! Men idag så fick jag tag på en så nu har jag dator så nu kommer jag skriva mycket :)

Men idag blir det cirkus med pappa :) jag kommer ta jätte många bilder :) så ni kommer få se :D

Nu tänkte jag ladda upp några bilder på mina ny saker :)

bilderna:

  Ett minneskort 2GB men det sitter i ( det ni ser har gått sönder typ)   Min låne dator ( min dator ser oxå ut så men typ lite smudsigare;) )   Minneskort läsare ( För att laddaren är trasig och borta.. ) Min ny plattång :) Men jag plattar inte håret varje dag ..   Min telefon :) touch telefon ..


Jaja det var det :) hoppas att ni alla mår bra och så :) Ni kan få veta fem saker om mig pinsamma och inte pinnsamma:


1.Jag är rädd för oska! :O ( helt serigöst jag får panik) men ändå älskar jag det vädret..

2.Jag tycker att det är obehaglit med mörker  


3.Jag hatar insekter ( vissa )


4.Jag älskar att fota!


5. Jag är en K * * l tjusare   


Men nu ska jag fixa lite in för cirkusen ;) så hejdå!


PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards