tbs-gl

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Rebecca - 8 maj 2011 20:15

Heej :)

Idag var jag och joella och testade på vårat sommar jobb :) det var mycket roligt men ganska jobbig speciellt när man var tvungen att springa 1 km till cafét och hämta mer wine bröd när färjan kommer sen var man tvungen att hinna tillbaka på 1 min med as varm plåt i handen...

Men vi fick ihop 150 kr var :) Och jag har bränt mig i anskitet...

Här kommer en knasbild och två till  så ser ni att jag är lite röd på vissa ställen:

  Ni ser vid ögonen och näsan... Lite mupp men jaja, Ni ser att jag har bränt mig!  Näsan, ögat och så ser ni på lite andra ställen så går det om man är ute i stekande sol i 11 timmar...

Och så räknade man mycket matte ;)

Men har skit ont i huvudet fötterna och i ryggen...

Men när min sega kropp vänjer sig vi att jag ska vara i gång hela sommaren så kommer allt bli bra.. Då slipper jag någ att gå som en gammal tant med puckel rygg ;)   Haha, jag har så dålig humor!! Men nu ska jag ta och kolla på film om jag inte somnar.. så hejdå



PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards