tbs-gl

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Rebecca - 30 maj 2011 15:50

Tjenanixen!

Nu är jag hemma sen typ 20 min... Men när jag slutade så gick jag ner och kollade om jag hade fått pengarna och hur mycket! Och jag hade fått 1000 kr :O

Men det blir as bra då kan jag köpa mitt 10 gångers kort på gurra badet så jag kan ta och träna! Jag ska hjälpa mamma med att städa lite sen ska jag data mer :) Så vi ses :)


PK

Av Rebecca - 30 maj 2011 12:05

Tjenare ;) !

Nu har vi ätit och röstat.. Vi i skolan röstar på elver som vi tycker är snälla, trevliga osv.. Och en lärare .. Självklart röstade jag på Sara min kompis! Hon är bara bäst :) Och lärare blev det inget mindre än vår idrotts lärare Hasse. Men nu sitter jag och Katta i b-laget och ska ha matte snart...

Med 8:an så längtar jag bara till betygen vill se vilken nivå jag ligger på!

Idag ska jag hämta tindra på dagis och när jag kommer hem så ska jag kolla med mamma om Katta kan komma hem till mig och sova över ngn dag denna vecka..


PK

Av Rebecca - 30 maj 2011 09:17

Heej :)

Nu har vi haft yoga! Det var fett nice :) Men fick as ont i ryggen!

Snart ska vi ha stress vad det nu e?

Men jag och katta sitter och väntar på att gå in!

Katta har skaffat en ny blogg kika in och kör henne glad http://min-foto-blogg.bloggplatsen.se/

Jag hoppas att hon får lika många läsare som jag.. Lycka till!!


PK

Av Rebecca - 30 maj 2011 07:28

Heej alla super läsare ;)

Idag så ser jag ut som typ en människa från 80-70 talet!

Men jag tycker iaf att det är snyggt! Men nu på morognen så ska vi ha mentor sen ska vi ha yoga :O haha fett roligt yoga i skolan lixom!

Men nu så sitter jag i skolan och ruttnar min c knapp har gått sönder! Jobbigt!!

Jag har super tråkigt! På fredag ska jag känna 500 kr ! Jag ska till moster och Lasse och städa under deras hus!! Det ända som jag är orolig för det är alla små kryp...


PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards