tbs-gl

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Rebecca - 11 maj 2011 23:03

Heejsan :)

Nu tänke jag grypa till sängs efter att man har bordstat tänderna ! Men jag har funderat på om jag ska ta och skriva om våran katt Shivas ..

Och ta fina bilder och så.. Vem vet vi får see.. Men nu ska jag gå och borsta tänderna sen sova GODNATT!!


PK

Av Rebecca - 11 maj 2011 20:41

Tjena hejsan!!


Nu har jag sädat men det är inte riktig klart några små detaljer som jag tar i morgon när jag har vilat ut.. :)

Men här kommer bilderna som jag lova :)



Före :


 


Efter när det är nästan klart :


 

Av Rebecca - 11 maj 2011 19:45

Heej :)

Jag har precis ätit och nu är jag på mitt rum ska städa det sista!

Jag vet det tar tusen år För mig att säda men när det blir klart så blir det fint :)

Jag ska Börja med att göra dagens outfit :) så här kommer...


Dagens outfit:


  Tröja - Lindex

Shorts - Lindex

Strumpor - vet inte

Armband - av min syrra <33


Bilderna komemr sen på mitt rum...

Av Rebecca - 11 maj 2011 15:14

Hejsan :)

Snart ska jag gå ut till tvättstugan och tvätta lite..

Men just nu sitter jag i soffan och skriver ett inlägg ;)

Men jag är inte riktig klar med rummet så ni får vänta ett tag till på bilderna ;)

Men nu måste jag gå så HEJDÅ!!


PK

Av Rebecca - 11 maj 2011 11:42

Heej :)

Nu ska jag ta och städa mitt rum..

Men om man vill ha det fint och så måste man göröa det själv..

Men på fredag så ska en kompis sova över hos mig vi tappade kontakt när vi skildes i hög sdadiet..Men nu har vi tagit tag i vår vänskap :)

Men det ska bli jätte roligt på fredag :)

Men ni kan få foton på mitt rum före och sen efter :)

Men måste börja städa nu .. SÅ HEJDÅ!


PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards