tbs-gl

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Rebecca - 19 maj 2011 18:26

Heej :D

I morgon är jag ledig från skolan :D

Och då kanske jag ska hänga med Joella till deras land i mariefred :D

Men om jag åker så ska ni få veta att det finns inget internet där så jag kommer inte kunna skriva :( Men hoppas att ni verlever det ;) Men nu ska jag ner till centrum och träffa min kompis :D


PK

Av Rebecca - 19 maj 2011 17:59

Tjaba senare :)

Jag har en dålig känsla i magen varje dag !

Men detta gjorde så det blev sämre!

Snälla om ni inte har något vättigt att skriva då behöver du inte skriva något, jag har fått en taskig kommentar och okej jag fattar att det är lätt att skriva men tänk er för snälla :) Men varje gång jag åker hem så får jag en dålig kännsla i magen!

Jag ville bara säga att skriv inte saker som andra kan bli ledsna av det kan gå längre än vad man tror! Lita på mig !


PK

Av Rebecca - 19 maj 2011 09:30

Tjena alla läsare!

Nu har vi haft idrott och vår musik är kanske instellt! hoppas det :)

Men i veckan hittade jag Nikitas halsband, och nu har jag på mig det<33

pch det gav mig tur på idrotten :)

Men nu ska jag gå ses hejdå!!


PK

Av Rebecca - 19 maj 2011 07:28

God morgon alla läsare :D

Nu sitte jag i skolan och ska ha idrottt snart ... Det är dåligt väder och vi har ute idrott :(

Men hoppas vi ska göra något roligt :D

Men nu ska vi gå till idrotten.. HEJDÅ!


PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards