tbs-gl

Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca - 28 maj 2011 08:00

Hejhej alla pigga läsare ;)

Nu är jag vaken och Katta liggwr och sover...

Jag kan inte sova mer.. Men jag vet inte vad jag ska göra..

Men.. Gud vad ska jag skriva? Kanske att snart e det sommar lov :D Det är bara två veckor kvar! Nästa vecka så går vi i skolan måndag och tisdag det är normaila projektveckor dagar sen på onsdagen är det Hemmestafestivalen sen är vi lediga torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag! Det är jätte nice! Och då kanske jag ska hänga med Alma till torpet.. Alma är min kompis hon är super snäll :D

Nepp nu tänker jag typ spela lite ellr ngt vtefan!


PK

Av Rebecca - 27 maj 2011 21:43

Tjenare!!

Idag har jag och Katta hoppat studsmatta! och slutade 11.10 fett nice..

Men idag fick vi reda på att skolan ska ta våra datorer under sommaren pga att vi har gjord elaka saker! serigöst kan dom inte ta dom från oss dom på höst lovet eller ngt!? Sommar lovet är ju 10 veckor ! Men idag har jag oxå sovit lite hit och dit jag vaknade nyss och Katta sitter och kollar på fillm jag sover SOV, men när jag vaknade fråga Katta mig om jag ville ha en pepsi :) Nu är man lite piggare vet inte riktig vad jag ska skriva.. Men om jag kommer på ngt så ska jag skriva det :)  

PK

Av Rebecca - 27 maj 2011 08:45

Tejnare!

I dag får jag och Katta jobba med 7b1 :O 

Men men får väl bara stå ut i ca 2 timmar!

Vi har rast nu till tio i sen ska vi ha lektion igen!

Jaa vi slutar 11.10 :) så vi hinner med en buss som går 24 över :)

Vi går in nu


PK

Av Rebecca - 27 maj 2011 07:36

Heej!

Idag går jag och Katta i skolan ett tag ssen ska vi hem till henne jag ska sova hos henne tills imorgon :) Det ska bli fett roligt :)

Men nu sitter jag i skolan och väntar på Katta hoppas att hon kommer snart! Men jag vet inte vad jag ska skriva.. Men jag kan skriva en sak som jag kom på!



Orolig...

Falcon har ju flyttat och han är 11 år och jag ska dit i sommar ! Men jag är orolig att det inte blir ngt och att han ska dö! Om han dör innan jag får se han igen kommer jag DÖ!! Jag måste få träffa han igen <33 Saknar han :) Men han är stark så jag tror att han kommer bli jätte gammal! I hund år är han 77 år Men jag tror/hopppas att han blir över hundra år i hund år! Men jag har tänkt mig fixa en hylla där jag ska ha ljus och kort på han och Nikki! <33


Men nu ska jag kila ses sen ...


PK

Av Rebecca - 26 maj 2011 16:42

Tjeanre igen ;)


Jag är super glad jag ska få en one piece :) Så nice :) Kommer älska den specielt när man ska sova hos ngn eller pyjamsparty! :D

Fast min kommer vara svart !!

Jag fattar inte jag har typ bara svarta kläder!!

Men är så glad :DMen nu ska jag vänta på mamma tills hon vaknar!

Ska prata med henne så jag kan få sova hos Katta i morgon!! ;)


Men nu ska jag kila men kommer någ tbx men inte säker!


PK

Av Rebecca - 26 maj 2011 16:07

Tjenare!

Idag skulle vi skulle vi sluta 14.30 men eftersom jag och Katta är så grymma och gjorde klart 7 sidor med repetitionsuppgifeter in för åttans matte bok så fick vi slut 12.55 Det var nice :) Men i morgon blir det skola igen sen vet ja inte när vi slutar! Men kommer med info i morgon nu är jag hemma och hjälper mamma hon kom hem från sjukhuset idag :)

Men när jag åkte hem så åkte bussen in på buss pakeringen, först fattade jag inget men efter ca 10 min så åkte bussen och då såg jag ngr killar och då förståg jag att han hade tankat bussen ;) Så då fick bussen lite att dricka i det sköna vädret! :)

Men nu ska jag kila kommer tbx sen tror ja ;)


PK

Av Rebecca - 25 maj 2011 21:31

Tjenare !

Jag skulle haft en bildbomb på min blogg men min data laggar så jag kan inte göra det men kan ladda upp ngr bilder :D


Bilderna:

Alma Joellas söta hund <3 super söt!     På väg till Joellas och deras sommar ställe e fortfarande hemma och väntar på dom!     Landet tror jag ;) Är ute på kvällen och busar ;)   Ute på kvällen och busar med en kompis ;)     Jag gillar denna bild tycker att jag blev gullig :) <3


Nepp ska sova ska upp i morgon börjar 8.00 med Katta och alla andra börjar vid tolv.. Men jag och Katta ska jobba med niorna jippi vad roligt... Nja inte direkt men det ska bli spånnade! Men alla våra lärare brukar ge oss niornas saker ist för sjuornas, och alla brukar säga att vi går i nian ! Så om man tänker efter så blir det inte ngn stor skilnad förutom att det inte är vår klass! Men nu ska jag sova God natt :)


PK

Av Rebecca - 25 maj 2011 17:20

Heej!

Jag hängde med Katta till bussen men när vi var där så hörde jag oska!

Serigöst detta är så super pinsamt men jag går i sjuan och får panik när jag hör oska !

Jag skyndade mig hem så fort jag kan och varför är det så svårt att lungna ner sig själv? Varje gång jag hör oska så försöker jag tänka att det är inte farligt inget kommer händ! Men ändå så får jag panik..

Jag får svårt att andas svårt att koncentrera mig och jag får helt enkelt panik!

Jag vill bli bodad men hur ? :O


Men nu ska jag fixa så ni får bilder så var berädd på en bildbomb!


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards