tbs-gl

Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca - 25 maj 2011 07:32

God morgon på er :D

Nu är jag i skolan ska först ha mentors tid sen ska vi göra frukost !

Men det är idag mamma ska opeiras ... Men önskar hon lycka till :)

Saknar henne redan! Idag ska kanske Katta med mej hem efter skolan :D 

Jag har inte så mycket att skriva om så nu tänkte jag kila så ses vi :)


PK

Av Rebecca - 24 maj 2011 22:12

Heej !

Imorgon ska mamma operias , och jag älskar dig så mamma du har levt med mig i 14 långa år och hjälpt mig :) Men jag önskar dig ett SUPERT STORT lycka till :)

Och sen på måndag tror jag att hon skulle operias igen! JAg älskar dig :D


Mamma!

Du har en mamma hela livet, även om du inte kan få hennes närvaro på samma sätt som andra kan få men alla ska veta att en mamma finns alltid med än vart man än går varje timme varje minut och varje sekund! Eftersom din mamma finns i hjärtat hela tiden .. Okej alla mammor kan vara väldig jobbiga ibland men man ska veta att en mamma är sin bästa vän som man har och som man alltid kommer ha! Tänk vad mycket äns mamma har gjord för en ! Skolan, dej och ditt liv! Många tycker inte om skolan men det ger en utbildning så man kan få ngt att göra i fram tiden :) Men en mamma lyssnar på en hela tiden!! Även om man inte kan se sin mamma så kan man ändå prata med henne! Jag lovar( enligt mig).. Om man är själv och vill säga sin mamma ngt så sätt dig och krama ngt och prata och tänk på mamma! ( den fungerar på mig) Men många kan tycka att sin mamma är bara i vägen och sånt, men en mamma vill bara ditt bästa!



God natt nu ska jag sova och jute föresten jag har fått tillbaka min data så ni ska få bilderna snart :D


PK

Av Rebecca - 24 maj 2011 15:09

Hej nu är jag hemma :)

Och när jag kom hem så gav mamma mig ett brev som jag hade fått och det var mitt bankomatkort som kom :D Så överlycklig!

Men nu ska jag kila så hejdå!!


PK

Av Rebecca - 24 maj 2011 09:35

Hej :D

Dom tre sissta veckorna i skolan har vi projektveckor...

Det menas att man har olika lektioner med alla andra sjuor..

Och alla nior får välja vilka lektioner så dom kan förbättra sin betyg!

Men iaf snart är det äntligen sommarlov!!

Men snart ska vi ut på promenad...



PK

Av Rebecca - 24 maj 2011 09:26

Hej bloggen!

Jag har en omröstnig på min blogg och jag har räknat ut vad ni vill och det är två stycken som vill att jag ska skriva om mina kompisar :)

Och nu sitter vi i grupprummet :)

Mina kompisar i skolan heter Katta, Maria och Sara!

Katta är min bästist och Sara och Maria är mina vänner :)

Vi är alltid på rasterna och vi väntar alltid på varandra! MAn kan inte ha bättre vänner :D Om ni läser detta så ska ni veta att ni är gryma!! :)


PK

Av Rebecca - 24 maj 2011 07:28

Tjenare God morgon!

Nu är jag i skola... sitter i grypp rummet och har inget att göra men ska kolla runt lite på datan se vad man hittat! :)



I natt eller renare sagt när jag skulle gå och läggas mig så var jag ledsen och började gråta, för jag låg och tänkte på Nikki när hon somnade in för gott nät hon låg där på borde på djurkliniken på filten och somnade in.. Jag vill ha henne tillbaka men det går inte :'( Saknar henne så otroligt mycket.. Varje gång jag tänker på henne så börjat jag gråta!


Men nu ska jag gå :)


PK

Av Rebecca - 23 maj 2011 17:53

TJENARE!!


Nu kommer dagens sötis!

en dasande katt! :

Lite lång tråkig men kan inte sluta kolla på söta katten :) !


PK

Av Rebecca - 23 maj 2011 17:38

Hej!!

Jag ska bara berätta en sak som hände i fredags!

Ifredags när jag och mamma var ner i centrum så var det en kille som belv "tagen" av polisen!! Tydligen för att laga knark !


Det var det ända skvallret idag!


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards