tbs-gl

Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca - 23 maj 2011 17:27

Hej alla läsare :)

Idag har det varit en jobbig och tråkig dag i skolan!!

För vi fick gå 2 kg sen var vi tvungna att spela bränboll i en timme!

Men det var mest tråkigt!

Men idag hämtade jag lille syrran från dagis!

och så gick vi hem..

Men detta inlägg var bara lite om dagen men jag tänker göra ett annat inlägg efter detta om andra saker :)

MEN JUSTE! idag hade jag Katta min kompis och våran skolkurator möte! :O

Där vi fick säga förlåt till våran kompis att vi hade gjort elaka skaer mot henne och om du läser detta ( kopisen jag var elak mot ) Så FÖRLÅT mig skit mycket...

Men det gick bra förutom att jag höll på att spy av nervoset.. Visste inte vad jag skulle säga!! Men nu ska jag gör det andra inlägget så vi hörs :)


PK

Av Rebecca - 23 maj 2011 07:27

God morgon!

Nu sitter jag i skolan :O

dom tre sista veckorna ska det vara speciella alla nior ska kunna höja sina betyg så det här kommer inte bli några normala veckor!

Men shit vad det är skönt med bara 3 veckor kvar!!

Sen blir det underbart!

Jag hoppas att det händer något roligt!

Men nu ska jag gå så vi ses senare :)


PK

Av Rebecca - 22 maj 2011 20:47

Hej jag tänkte börja skriva om dagen sötis!

Och då kommer det vara personer och djur!


Dagens sötis:

PK

Av Rebecca - 22 maj 2011 19:34

Hej alla läsare :) !

Idag kom jag hem vid 17.30 :)

Och nu är detta första inlägget på hela helgen!!

Men det har varit asroligt!

när jag har fått tillbaka min data ska jag lägga ut bilder :)

jag badade där igår och idag :) men nu ska jag gå!!


PK

Av Rebecca - 20 maj 2011 10:49

God morgon alla !

Hoppas alla mår bra, här på värmdö är det jätte fint väder :)

Idag händer det :D Jag ska till marieferd med Joella :)

Men under denna helg ska jag ta en liten paus från bloggen så som ni vet så kommer jag inte skriva på ett tag :)

Men snart ska jag och mamma i väg och fixa leg och lite andra saker :) Men vi ses :)

HEJDÅ!!


PK

Av Rebecca - 19 maj 2011 18:26

Heej :D

I morgon är jag ledig från skolan :D

Och då kanske jag ska hänga med Joella till deras land i mariefred :D

Men om jag åker så ska ni få veta att det finns inget internet där så jag kommer inte kunna skriva :( Men hoppas att ni verlever det ;) Men nu ska jag ner till centrum och träffa min kompis :D


PK

Av Rebecca - 19 maj 2011 17:59

Tjaba senare :)

Jag har en dålig känsla i magen varje dag !

Men detta gjorde så det blev sämre!

Snälla om ni inte har något vättigt att skriva då behöver du inte skriva något, jag har fått en taskig kommentar och okej jag fattar att det är lätt att skriva men tänk er för snälla :) Men varje gång jag åker hem så får jag en dålig kännsla i magen!

Jag ville bara säga att skriv inte saker som andra kan bli ledsna av det kan gå längre än vad man tror! Lita på mig !


PK

Av Rebecca - 19 maj 2011 09:30

Tjena alla läsare!

Nu har vi haft idrott och vår musik är kanske instellt! hoppas det :)

Men i veckan hittade jag Nikitas halsband, och nu har jag på mig det<33

pch det gav mig tur på idrotten :)

Men nu ska jag gå ses hejdå!!


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards