tbs-gl

Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca - 15 maj 2011 23:01

Heej :D

Nu ska jag vara lat och gå och lägga mig!! Jag skit trött ! Men måste ta fram kläder tills i morgon + borsta tänderna! Men men måste gå innan jag somnar utan att jag har gjodrt det! ;)

GOD NATT !
PK<3

Av Rebecca - 15 maj 2011 22:25

Hej alla söta läsare <33

VM mellan Sverige - Finland och nus tår det 1 till sverige och 3 till finland! Hoppas att sverige får till det!! Vill äga ut våran granne som är finsk!

Men men iaf nu till något annt!

I morgon kommer jag vara tvungen att skicka ett svar till en person!

'Men jag har typ inget att göra .. vad ska man hitta på nu för tiden?

Men ska gå har ingen fantasi så vet inte vad jag ska göra!

Hejdå!! PK

Av Rebecca - 15 maj 2011 19:32

Heej alla läsare!

Nu är jag i mitt rum och gör typ inget :s

Men men iaf...

jag har ett problem och jag vet inte vad jag ska göra åt det :O men ska snacka med min kompis i morgon<33 så kanske vi löser et <33

Men nu ska jag gå ner och kolla vad dom gör så hejdå !

PK

Av Rebecca - 15 maj 2011 13:12

God moegon på er <33

Jag vaknade vid tio och åt frukost med hela familjen :)

Sen så lagade vi min lille syrras cyckel.. Och nu har on lärt sig cyckla :) hon bromsar ganska mycket ;) Men on kommer att lära sig :)

Men snart så ska vi fika.. Vi bakade ju bullar igår :)

Men jag har sjukt ont i huvudet oc magen men det är bättre i magen ...

Men nu ska vi fika så hejdå!!


PK

Av Rebecca - 14 maj 2011 21:00

Heeej!!

Jag har haft lite/mycekt otur idag!!

När jag skulle ta ut sista plåten med bullar så brände jag mig!

Sen när jag stod och lagade mat så skvätte det 180°C varmt olja på fingret gjorde inte så ont.. Men sen så skvätte det upp 185°C olja i ansiktet på mig och det gjorde mycket ondare!! Men det gick bra! :)

Nu ska jag berätta några saker ....

Den första:

På onsdag nästa vecka ska jag på cirkus :) Det ska bli fett nice :) Jag sak försöka att fixa bilder :D


Men nu till det andra...

jag saknar Falcon jätte mycket jag mår inte bra av detta... Ingen kan förstå hur mycket jag saknar han... vet inte hur jag ska säga det till mamma.. Hon kommer ändå säga att vi inte ska ta tillbaka han!!

Men nu tänker jag kila i väg så heejdåå...


PK

Av Rebecca - 14 maj 2011 16:51

Heej :)

Nu har vi bakat bullar :) dom står på jäsning och i ungnen!

Jag tog några foton som jag tänkte ladda upp ;)

Första plåtenkanske hinner bli klar så jag kanske kan ta ett foto på det och så får ni ser ur dom blev efter gräddningen ;) :)


Bilderna :

  När degen jäste ;)


  Efter vi hade bakat bullarna!!

  Bullarna jäser!

  Under jäsningen ;)

  När vi har penslat dom !! innan dom ska in i ungnen!

  Ny bakda bullar precis ute ur ugnen!   Dom ser god ut..

  Så här såg jag ut efter vi hade bakat! :O   Och så här i ansiktet ;)

Japp det var alla bilder ;) Hoppas det ser gott ut <33


PK

Av Rebecca - 14 maj 2011 15:09

Heej :)

Detta in lägg är ett ganska "känsligt" eller vad man ska säga!? Men detta är sant för mig och för hoppnings vis andra oxå!!


I världen är det ca 90 % som har föredrat sitt uteseende jämnfört med förut!! Det flesta ungdommarna sminkar sig för att bli "snyggare" .. Men oftast får man bara finnar och förstör sitt ansikte! Och alla killar fixar håret och blir oftast stöddiga för att verka coola.. Och alla dom som vill vara populära tar och kräger dom svaga dom 10% som inte förändrar sitt liv för att få uppmärksamhet! Och det är ett stort problem i landet! Men För hoppnings vis så när alla 90 % har växt upp ordäntligt så fattar dom att dom gjorde fel.. Och ångrar sig, men det är inte bara att sitta och skriva såna här saker man måste kämpa och kunna stå imot mobbning själv.. Nu när jag skriver detta så kan man säga att jag är elak eftersom jag sägaer bara dåliga saker om dom som förändra sig.. Men det är faktiskt inte sant! jag förklarar bara vad jag tycker och tänker och om inget tycker att det stämmer så får väl dom tycka det men man ska inte mobba det svaga för att bli populär man kan i stället stå på dom utsattas sida och ju fler som gör det så fler kommer bli normala och då kanske man kan förstå att andra kan mådålig av att andra säger saker om den personen.. Och till slut kommer världen bli "i jämn vikt" Att då kommer alla för hoppnings vis stå upp för alla ! och ingen komemr bli utan för något speciellt!

Man ska oxå tänka på att alla människor har olika utseende man ska aldrig gå på utseendet för det är personligheten som räknas! Alla är snygga man måste bara tro på sig själv! Lita alltid på dig själv om någons säger, skriver eller något dumt så, det är en viss gräns som finns så länge man håller sig under den gränsen så ska man bara tänka jaha så tycker den personen om mig.. sen ska man bara gå vidare men om den personen forsätter och håller på så ska man be någon om hjälp på rätt sätt! :) Men Glöm inte Det finns bara en människa som du och det är du själv så va inte som andra va dej själv för det blir alltid bäst!


Nu ska jag baka så måste gåå :) Hoppas att ni tar åt er detta på ett bra sätt :)

PK

Av Rebecca - 14 maj 2011 15:03

Tjena alla underbara läsare !! <33 '


Här är dagens outfit:


  Tjock tröja - Steidum

Under tröja - New yorker

Byxor - Rusta

Brillor - fick av min kompis ;)


Men jag ska ta och baka klart nu kanske tar några bilder sen och laddar upp det ;)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards