tbs-gl

Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca - 17 maj 2012 12:31

Hej!

Sitter och äter frukost just nu ;) 

Sen efter jag har ätit ska jag städa rummet osv... 


Min morsa kommer alltid och förstör hela dagen... 

Bara för att jag sitter vid datorn kommer hon och skriker på mig :@ Blir så jävla arg när hon gör så!!!


Varm choklad t frukost ;) 

 

Av Rebecca - 17 maj 2012 03:02

Hej! Ligger i sängen och gör ingeting... Jag kom hem för ca 2 timmar sen;)Jag har mina perioder där jag tänker på kärleken.. Och nu har jag det.. Känner mig så värdelös som alltid ligger själv på nätterna.. Och att jag får känslor för någon.. Jag vet ändå att det inte kommer bli något ändå så får jag känslor för någon.. Vill verkligen ha någon.. Men iaf vad spellar det för roll... Fattar inte ens vad jag håller på med.. Ingen skulle vilja ha mig.. Jag är för ful! Mitt hurmör går vekligen upp å ner när jag skrivee detta.. För jqg blir så jävla arg att jag inte hat elr haft en kille..It's so hard to forget someone who gave youso much to remember..Jag har världens underbaraste vänner <3Nu ska jag sova.. Ska städa, byta rum, packa och tvätta i morgon.

Av Rebecca - 15 maj 2012 19:59

Tjena!

Sitter barnvakt åt min lille syster och det är fett segt :O 

Har verkligen inget att göra :O Men det är väl bara att sitta här och vara glad ;) 

Kollar på tv och bloggar är det ända som jag gör typ ;) 


två bilder för att ni inte ska bli allt för uttråkade <3

 

trudelelelelel  

Av Rebecca - 15 maj 2012 13:55

Tjena!

Var jupå möte vid elva:P Och det gick super vi kom fram till att jag ska till Helsingbor på fredag :D

Wiee! nu kör vi :D Har varit ut;) e och gått i 1 timme och 20 min typ ... Ska upp och duscha ;)


Har ont i magen och ryggen och huvudet ;) Nejnu ska jag duscha stinker svett :O Usch!


Jag får göra ett inlägg sen ;)

Av Rebecca - 15 maj 2012 09:32

Fårfan agro på morsan!

Säger att jag ska få fosterfamilj och jag inte får åka i väg i helgen och att jag inte får mobilen som hon lovade mig! Så nu är jag skit sur! Hon bah om du ska ha en fosterfamilj så blir det utanför stockholm..Eftersom jag inte vil bo hemma pga vissa själ! Så säger jag att jag tar emot en fosterfamilj men i Stockholm! Om jag inte får i Stockholm kommmer jag fan rymmaoch gömma mig! <3 Då snackade mamma om något jävla lcu hem !?något sånt var det..asså om jag rymmer ifrån min fosterfamilj såkommer jag hamna på ett sånt där lcu hem eller var det hette.. Och mamma sa att man inte får ha mobil, dator eller tv...Det ända man får är en radio en säng garderob och böcker typ ett skrivbord oxå ..Man bah jag det tror jag på oxå! Sen sa hon att dom låser in en vid sex på sitt rum och så får man bara sitta i sängen i flera timmar... Man bara jo tjena det tror jag på oxå! ÄR SKIT SUR! Mamma lovade mig mobilen och då ska jag ha den oxå!

Av Rebecca - 15 maj 2012 09:13

Hej!

Stockholms system suger skit! Fattar inte att Stockholm kan vara huvudstaden i svergie:O Stockholm suger skit as! Kan inte fatta att det kommer andra människor ifrån andra länder för att se Stockholm.. Stockholm har inget fint!


Jag fick böter idag pga att jag körde olovligt.. Men eftersom jag inte skulle hunnit betala på två dagar.. 1500 kr så skulle jag hamna på kronefoden ! Man bah wut? Jag är förfan 15 år! Men min morsa är en hjälte :D hon betalar 1500 kr så får jag betala av henne <3


Men nu gör jag ingeting bara sitter och tråkar x( Ska på möte snart om en timme sa jag åka x) Men ska någ börja fixa mig ;) Platta håret osv ;) haha :P

Av Rebecca - 14 maj 2012 20:43

Hej!


Jag har märkt en sak genom hela livet,man behöver inte kärlek för att må bra. Man behöver bara äkta kärlek. Slinnaden enligt mig på kärlek och äkta kärlek är att kärlek har man ett förhållande med kille/tjej, äkta kärlek för mig är vänner och familjen. Men jag tror även att man inte skulle kännasig så ensam om man skulle ha ett förhållande med någon. Jag ska berätta en hemlis, som jag skäms för typ.. Men jag har ALDRIG haft ett seriöst förhållande ... Och därför kan man säga att jag inte har varit tsm med någon.. För mina "förhållande" har varit skitoseriösa.. har inte ens träffat dom.. Jag har alltid önskat att bli tms med en kille som kan hålla om en på nätterna och hålla en i handen... En som kommer och kramaren, en man gör roliga saker med osv.. Men detär väl det att jag har otur i kärlek och får den rätte sen när jag blir äldre.. Men jag har ju mina vänner att ge kärlek till och få :P Jag faktiskt jävligt arg och avis att jag inte får någon att älska! Vad är felet egentligen ? Är jag verkligen så jävla ful så att ingen gillar mig.. Är det för att jag har dåligt rykte vad är det egentligen? Jaja får fortsätta leva forever alone <3

Av Rebecca - 14 maj 2012 13:07

Hej!

Tandläkaren chekad ifrån dagens schema ;) Nu åter står bara träningen och lite andra saker :P

Men tänkde bjuda på lite tankar så får ni lite att läsa ;) Friska upp läs sinnet lite x)


Ensamheten kväver mig!

Jag hatar att vara ensam. Alla tankar kommer upp i huvudet då och sänker än ner.. Man ångrar allt man har gjort..

Jag skulle hellre vara med dom jag hatar än att sitta själv. Det är så jobbigt att alla tankar ska trygga ner en så mycket :O Kan inte tankarna visa något posetivt ? Allt måste vara negativ.. Jag borde lixom inte ha födds! Jag är sämst på allt och bara förstör för alla!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards