tbs-gl

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Rebecca - 3 maj 2012 20:51

Hej!

Jag kom hem för typ 30 min sen och då sa mamma att soc hade ringt och sagt att dom kanske har en fosterfamilj åt mig nästa vecka :( Om det är så, så kommer jag träffa dom nästa vecka och prata osv.. Men det är ju inte säkert någonstans .. Men jag hoppas att det inte blir något :O Vill inte flytta speciellt inte till värmland till en bondgård :O Usch .....


Är hos vanja nu och tar det lugnt ;) <3

Av Rebecca - 3 maj 2012 00:20

Heej!

Imorgon är det fredag och det ska bli dden bästa kvällen på evigt :D 


Just nu håller jag på att få flipp EMMA SITTER OCH LÄSER BARN BIBELN FÖR MIG :@ SÅ JÄVLA STÖRANDE :@ TROR INTE PÅ GUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!! 


Men iaf :P För fan vad bra det kommer bli på fredag seriöst :D så jävla taaagggaaadddd!!! :D 


Men nu ska jag sova :P 


Stolt var i skolan idag :D Det gick väl bra men hde värdens huvud verk :O JAg hade så jävla ont att jag somnade :P Woopswooopss :P Men nu ska jag sooovaaa :D Natti :P 



Önskar att jag kunde må bättre men tyvärr... 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards