tbs-gl

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Rebecca - 9 maj 2012 23:53

Hej!

Detta har varit en sjuk dag :O

Först skolan sen iväg och fika med morfar sen kom jag hem. Sen springa ner till bussen, träffade Emma i centrum gick upp på gurraberg och satt där i några timmar typ 2 ;) Så var det en föreläsing typ:O Den var så jävla vaker och fin så jag började gråta :')  Shit börjar nästan gråta bara att tänka på det :') Sen träffa morfar igen och fick en ny mobil :D Yhea! Hoppas den håller länge sen åkte jag och Emma till Slussen där träffade vi Egget sen åkte vi till Globen och sen gick vi en bit och Egget å Emma knuffa in mig i buskarna och träden å i diket hela tiden :( Men man kommer inte ifrån Egget utan ett enda blåmärke eller smärta ;) Men man har alltid roligt med honom ;) Han kan lixom inte vara sur på han ;)

Ja sen åkte jag och Emma hem och nu är vi hemma :P Emma hos sig Egget hos sig och jag hemma hos mig :P Woopss klockan är över 00.00 :O Måste gå och lägga mig ska fan upp 06.00 :O Jaja det är bara att köra förfan :P


Jag till helt andra saker!


Varje gång jag är ensam så tänker jag på dig. Varje gång jag känner rädslan växa inombords tänker jag på dig. Varje gång jag ser dig så blir mina knän svaga. Varje sekund som jag ser dig le får mig att känna mig lycklig. Varje sekund utan dig får mig att saknar dig allt mer och mer. Men än sak vet jag, att du alltid kommer fnnas i mina tankar och hjärta vad som än händer.


Nu ska jag fan gå och lägga mig ! Men fåre höras i morgon ;) Kaoooww

Av Rebecca - 9 maj 2012 16:11

Hej!

Sitter hemma och gör ingeting ;)Förutom att chattar med en speciell kille ;) <3 Ska typ upp och bada snart :P

Guud vad jag känner mig förväntans full :O Undrar om man ska ta en jogging tur sen hoppa in i badkaret;)


HAr typ inget att skriva om :O Men men bloggar senare ;)

Av Rebecca - 9 maj 2012 06:33

Hej!

Det blev inget blogg inlägg igår :( När jag kom hem efter skolan så stängde Jejje av internet och så blev jag sur såbörjade jag och mamma bråka sen kastade mammautmig :O Men fick komma hem efter 4 1/2 timme ... Då var klockan halv elva.. Men iaf ...


Har varit i skolan hela veckan och ska dit idag igen :) Faktiskt är jag stolt över mig :) Idag ska jag iväg och plugga No idag efter skolan ;) Allt kommer bli toppen :)


Jag har börjat tränat som tusan ;) Så mina veckor kommer se ut så här:

Måndag: Skola, brasiliansk jujutsu, hem och duscha

Tisdag: Skola, Boxning, hem och duscha

Onsdag: skola, brasiliansk jujutsu, hem och duscha

Torsdag: Skola, boxning, hem och duscha

Fredag: Skola, brasiliansk jujutsu, hem och duscha

Lördag: Upp och fixa sig, Takwando

Söndag: Iväg med en grupp och göra roliga saker .


Snacka om att man jobbar hårt ;) Och om 2 veckor ska vi kanske åka och tväla i brasiliansk jujutsu i helsingborg.

Men nu ska jag skynda mig :O Sen ska jag till skolan !

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards