tbs-gl

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Rebecca - 7 maj 2012 07:35

Hej!

Har fixat mig nu och laddat ner typ 30 låtar ;) Så det blev ju bra ;)

Nu ska jag börja röra mig mot bussen sen så ska man åkaaa den lååångaaaa vägen till skolan :O

Orkar inte :O Men jaja... Bara köra nu :P Fixa allt sen paaam klart!


Har ont i mina ögon, ben, rygg och nacke :O Snyft får ändå pressa mig till skolan :O

Men ska gå nu ;)

Av Rebecca - 7 maj 2012 06:48

God morgon!

Sitter iköket och äter lite frukost ... Är skit trött ochhar skit ont i ryggen :O Men jag pallar mig upp ur sängen ändå och gåt till skolan nu! Min buss går om typ en timme ;) Så jag måste skynda mig lite ska hinna platta håret :O Måste hitta mina skåp nycklar oxå ;) Wooppswoopss :P


Har så jävla ont i ryggen, benen ochnacken så det finns inte :O Men jaja får väl klara mig ut detta ;) JAg har bara lust att skriva något men som vad? Är lixom precis ny vaken och har inget att skriva om men nu ska jag äta klart sen fixa mig puss <3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards