tbs-gl

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Rebecca - 10 maj 2012 23:26

Hej!

Är hemma igen nu :P Har varit på sjukhuset med Emma.. Hennes lilla systerharblivit ganska sjuk :( Men vi åkte dit och hämtade upp henns lille bror och åkte hem med honom :) Nu e jag hemma och Emma åkte till sin pappa sin lille bror.


Mår så sjukt bra just nu så att det finns inte:D Jag har fått många glada kommentarer både här och på FB! :D Har faktiskt inte fått det så mycket :/ Men tror att denna natt kommer bli den bästa natten ever!


Men ska sova nu för att det är skola i morgon sista dagen på veckan sen har jag varit i skolan hela denna vecka bra där jag e fan grym! Visst jag tappade kontrollen över mitt liv och jag ångrar det.. Men tack care (värmdö polarna) Så har jag hittat kontrollen ingen:D Nu är det bara små detaljer som t ex bättre självkänsla och självförtroende! Men det kommer med tiden hoppas jag :O



Ett liv består inte bara av förälskelse utan av ren kärlek oxå! Det man behöver mest här i livet är en familj eller vänner eller någon man kan prata med som visar äkta kärlek.Man kan vara singel i hela sitt liv bara man har en som visar äkta kärlek. Visst man vill gärna hanågon att krama om och mysa med då och då, men man måste inte man klarar sig bra utan det med <3

Av Rebecca - 10 maj 2012 18:03

Hej!

För några månader sen så började allt.

Allt blev kaos, jag rökte började skolka, dricka, vara ute och röja, baxa, göraolagliga saker och det sämsta av allt jag började ta droger. Men en kväll då jag rymde då kom Värmdö polarna in i bilden.. Jag träffade på dom helg efter helg.. Tills slut började dom väl ha koll på mig. Allt blev dåligt och jag mådde så dåligt att det inte fanns hopp någonstans för mig. Men sen började ni stötta mig och jag är så glad för det. Ni har fått mig att börja i skolan igen att sköta mig hemma och fram för allt att träna. Jag vill tacka några speciella som jag har kännt att dom alltid har funnits och finns där. Dom är:

Emma

Josian

Danne

Thilda

Adis

Sabina

Tack att ni har funnits och finns där för mig:D Det får mig att känna mig sedd.

Har blivitmobbad sen låg stadiet, inte bara av elver utan av lärare oxå :O Jag har alltid gömt mig på rasterna för att inte bli på hoppad av elever som slår mig och lärae som säger saker. Men nu vet jag var jag kan vända mig om jag behöver en hjälpande hand :D och det är någon av er :D Tack så otroligt mycke :')

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards