tbs-gl

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Rebecca - 6 maj 2012 22:06

Hej!

Sitter i köket och ska snart lägga mig i sängen och försöka sova :o

Men jag kännerbara hur kroppen värker :O Att springa som igår sen boxning på det och dagen innan igår åka runt och va överallt :O Seriöst om jag fortsätter så här så kommer jag fan försvinna :O

Men får hoppas att jag orkar skolan i morgon :O Måste börja sköta den annars så kommer jag bli avstängd :O Shit seriöst :O Men vadfan det är så jävla jobbigt att åka dit och gå upp så tidigt :O Men om man vill gå i en bättre skola så får man visa att man vill det oxå! Får se vad som händer i morgon ;)


Men nu ska jag gå och lägga mig ;)

Av Rebecca - 6 maj 2012 13:23

Hej!

Har ont i benen, ryggen och nacken :O Är helt slut oxå för den delen :O Jag ska ge er något tips :P 

Men dom tipsen får ni längre ner ;) Ska berätta lite vad som hände väldgt kort fattat ;) 


Men allt började bra, vi satt i brunn på taket och hade det skit trevlig och så :P Sen kommer polarna och sen ännu fler polare :O Och dom ville skjussa hem oss men det ville inte vi så vi sprang ifrån dom. Sen ringde dom polisen och vi sprang runt i skogen sen lyckades vi få hem våra kompisar :) Sen var det bara jag och en kompis till :P Så vid tre gick vi ifrån brunn till Centrum :O Började bra och slutade med att man har/hade polisen efter sig :O 


Men ska iväg och boxa nu ;)


Tips:

Spring aldrig ifrån polisen :O 


Tips:

Man kan få blodpropp av P-Piller :O 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards