tbs-gl

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Rebecca - 28 maj 2012 19:58

Hej!

Jag var i skolan idag och så .. Nu ska jag snart sova är sjukt tröött! :O 

Men ska skriva lite först!




Jag ångrar allt i mitt liv dom 5 sista åren.. För fem år sen började jag växa upp och blev annorlunda.. Men dom 4 sista månader vill jag bara spola tillbaka och börja om.. Så jag kunde hamna på en annan väg :O Jag vill inte vara på den här vägen! Där jag skolkar och är helt vilse.. JAg vill vara den jag en gång var i 1 månad.. Den Becca känner jag mig trygg i! Den Becca var hon som vågade stå för den hon var, hon grät inte för lite smärta, hon var inte i vägen, hon visade alla andra rätt väg, alla vågade lita på henne, hon hade fler sanna vänner än falska, hon var ansvarig och visste allt.. Om någon behövde hjälp så fans hon alltid där och alla visste att hon inte skulle försvinna.. Sen började hon kolla sig i spegeln och börja tänka på att hon måste passa in hos dom "coola" .. Hon börja trycka ner sig själv och sen kom alla andra ute ifrån och trakkaserade henne ner och ner.. Och nu e hon borta och den otrygga Becca finns! Om jag hade varit den där förra Becca så skulle jag ha haft så mycket bättre än nu.. Jag orkar inte.. Jag vet inte vart jag ska börja!?  Vart ska jag börja rätta till! Självförtåendet, skolan, hemma, vännerna? Det är inte så lätt som man kanske tror.. En människa är egentligen så stor så man inte tror det.. För man är på ena sättet med ena vännen och är på ett annat sätt med någon annan vän.. I skolan e man någon annan, hemma är man någon annan, på träningen är man någon annan.. Man är så många olika fast man inte själv tänker på det..   Jag vet egentligen inte hur jag ska börja.. 

Jag skulle aldrig kunna be någon om hjälp om detta.. För jag skulle aldrig kunna förklara hur jag känner mig utan att skriva.. Jag kan bara skriva mina känslor och det är rätt jobbigt.. 

Tänk hur stark jag skulle vara om jag var den jag en gång var i 1 mån .. Fyfan då skulle alla i hela världen trakkasera mig utan att jag skulle må dåligt.. Men just nu ligger jag så lågt att jag snart inte ser ljuset mera.. En bit till då ligger jag i skiten .. Då kommer jag bli fast i de kriminella .. Jag vill inte få prick efter prick sedan åka in när man e 18 år och efter något år/månader släpps och man fortsätter och få prick efter prick..

Det är inte långt ifrån att jag hamnar där.. JAg måste för fan kämpa uppåt.. Det kommer bli en lång och jobbig väg.. Men allt kommer bli så bra till slutet hoppas jag.... :O :s 


Mina känslor är verkligen på spel just nu..Okej hela jag sätts på spel! Det här kan fan gå åt helvete eller så kommer jag lyckas.. Jag vet inte hur mycket min vilja jag har på att jag vill bli den jag var.. Jag hoppas att viljan växer fram starkare än det som tynger ner den! Annars vet jag att om ca 1-2 månader ligger jag för lågt för att kunna resa mig :O 



Nej nu börjar det bli lite för jobbigt att skriva! Mår skit .. Ska ta och sova ist <3 Så hörs vi i morgon ... 

Av Rebecca - 28 maj 2012 07:20

God morgon på er!

Har inte bloggat på ett tag men har inte haft till gång t dator osv.. :/ Men Denna vecka ska jag gå i skolan sen nästa vecka slutar jag på torsdagen ;) Fett nice sen har jag sommarlov :D ett vackert och härligt sommar lov :D 


Men jag duchatde i morse och gissa vem som hängde med in och väntade på mig!? 


Min katt x) Hon la sig i handfatet och väntade på mig medans jag duchade x) Gullig katt asså!



Här har ni dagens outfit oxå ;) :



Nu ska jag tagga mot bussen ;) Byee!<3   

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards