tbs-gl

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Rebecca - 24 maj 2012 12:00

Grattis mamma på din 40 års dag.

Du har varit sjuk väldigt länge ungefär 30 år tillbaka.. Du har fått 3 döttrar som du gör alt för. Men vivisar inte våran kärlek t dig <3 Jag vet hur mycket skit du har gått igenom tack vare mig och min stora syster men ändå behandlar jag dig som skit.. Jag önskar att jag kunde ändra mig men jag trivs inte att stå vid din sida så mycket som jag gjorde när jag var mindre.. Men jag vill att du ska veta hur stolt jag är över dig <3 Du har gått igenom så för mycket för att kunna överleva allt, men ändå kämpar du. Du har varit nära döden flera gånger men du har pressat dig själv för att du visste att vi behövde dig <3 Önskar att jag kunde ge dig något som kunde förlåta mina misstag ochbevisa hur mycket jag älskar dig.. Men det finns inget som kan ersätta mina misstag och kärleken t dig! Men jag hoppas att du får en bradag idag och att du kan vara stolt över mig någon dag !

Grattis :)   

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards