tbs-gl

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Rebecca - 17 maj 2012 23:16

Hej;-)Har inte suttit vid datorn någonting alls idag förutom på morgonen då ni fick ett inlägg... Men nu är jag tillbaka fast ligger i i sängen och bloggar ifrån mpobilen;-)Men idag har jag bytt rum med lille syster, tvättat, packat och kollat hockey ;-) så har haft fullt upp:-PI morgon åker man t Helsingborg:-D<3 fett peppad:-DMin lille syster slog mig med en mobil i mitt huvud allt vad hon orkade och jag hsr gortfsrande ont var för en timme sen typ=-O Ska försöka sova nu då;-)<3 nattish

Av Rebecca - 17 maj 2012 12:31

Hej!

Sitter och äter frukost just nu ;) 

Sen efter jag har ätit ska jag städa rummet osv... 


Min morsa kommer alltid och förstör hela dagen... 

Bara för att jag sitter vid datorn kommer hon och skriker på mig :@ Blir så jävla arg när hon gör så!!!


Varm choklad t frukost ;) 

 

Av Rebecca - 17 maj 2012 03:02

Hej! Ligger i sängen och gör ingeting... Jag kom hem för ca 2 timmar sen;)Jag har mina perioder där jag tänker på kärleken.. Och nu har jag det.. Känner mig så värdelös som alltid ligger själv på nätterna.. Och att jag får känslor för någon.. Jag vet ändå att det inte kommer bli något ändå så får jag känslor för någon.. Vill verkligen ha någon.. Men iaf vad spellar det för roll... Fattar inte ens vad jag håller på med.. Ingen skulle vilja ha mig.. Jag är för ful! Mitt hurmör går vekligen upp å ner när jag skrivee detta.. För jqg blir så jävla arg att jag inte hat elr haft en kille..It's so hard to forget someone who gave youso much to remember..Jag har världens underbaraste vänner <3Nu ska jag sova.. Ska städa, byta rum, packa och tvätta i morgon.

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards