tbs-gl

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Rebecca - 13 maj 2012 21:27

Hej!

Sitter hemma och käkar kom hem för typ 15 min sen :p

Har varit inne i stan sen 15.00 och luffat runt ;) -Vi var på lidingö xD Och nortull osv..:P

Ska snart gå och sova :P Är så jävla trött ...


Men vi höres ;)

Av Rebecca - 13 maj 2012 12:02

God morgon!

Sitter i köket och äter frukost samtidigt som jag bloggar :D Men iaf ;)


Natten igår till idag var så jävla läskig så det finns inte :O Asså många som läser tror jag säkert att dom inte tror på spöken och andar lixom.. Men jag har gjort det hela mitt liv och jag vet att det finns... Så ni som inte tror på spöken/andar tycker säkert att jag är sjuk i huvudet elr något.. Men det var inte bara jag som såg det heller så...


Idag vet jag inte vad jag ska göra!? Om man ska iväg eller om man kanske kan fixa pengar och gå på bio eller något sånt ;) Fårse vad som händer Jaoo ! <3 Nu ska jag iaf tagga pussis!

Av Rebecca - 13 maj 2012 03:37

Hej!

Är äntligen hemma ! Den här kvällen/natten har varit underbar + skräkslagen som fan!


Okej vi börjar med det roliga ;)

Vi var med två killar i brunn där ena killen lånar min tändare och tänder eld på en papperskorg och sedan lyckas på något hävla sätt att spränga min tändare!? :O Stackare fick ont i sin tummer :( Haha...


Okeej nu till det läskiga:

Amanda, Jossan och jag satt på taket.. Sen ser vi skuggor som röde sig.. Sen kollade vi bak och i huset mitt emot oss vid ingången ser vi någon stå med luva på sig :O Och sen kollade vi fram igen då är det som en glödande lampa som fluger runt lampan, så kollade vi bak och han stog fortfarande kvar sen kollade vi fram sen var den borta :O Sen hörde vi fotsteg.. Jossan kan känna om det är andar omkring henne.. Sen när vi hade fått bort det mästa av paniken så klättrade vi ner och sen när vi hade kommit där ifrån berättade hon att det hade stått någon bakom oss :O Förfan vad det var läskigt :O Aldrig mer seriöst.. Fick panik höll på att ringa någon som jag inte borde ringa.. Men klarade det :P


Men nu ska jag sova så bloggar jag mer i morgon!<333

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards