tbs-gl

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Rebecca - 30 maj 2012 22:59

Hej !

Denna dag har varit både bra och dåligt :/ :) Vaknade av en dålig sak.. Vill inte berätta :O 

Sen så kom jag t skolan där Alma var suuuper glad och fick mig att skratta och glömma det dåliga ;) Sen åkte jag hem hade otroligt tråkigt men ändå skönt att vara hemma... 


Ibland är drömmar hemska... Men ibland kan dom bara vara för underbara, vissa nätter är dom för värkliga :O Men man kan alltid se något posetivi i alla drömmar.. Antinge att dom är underbara elr att man vaknar upp igen och inser att allt bara var en dröm.. 

Jag har drömt många gånger att min mor dör.. och det är så jobbigt eftersom jag vet att jag drömmer saker i framtiden sen när det händer kommer jag ihåg att det har hänt förut.. Sist en sån "illetion" hände var idag.. Det är så jävla obehagligt :O Får rysningar i hela kroppen och tappar andan och det typ snurar till :O iaf.. Men jag drömmer att mamma ramlar ner för trappen elr något sen lägger jag all skuld på mig själv.. Det är skit jobbigt.. Så det finns inte.. Jag väntar varje dag på att få ett meddelande om att mamma är borta för altid :'( Det är inte skönt att leva med en väntan på sin mors död :O Och så inbilar jag mig ju själv att någon kommer meddela det till mig .. Om jag bara skulle släppa den väntan så skulle någ jag sluta vara så dålig.. Visst det är inte bara det som tyger mitt hjärta :/ Det är mycket mer och fick en ny tygnd för några veckor sen :O Men ett liv är ett liv :/ Vissas liv är bättre än andras :O 


Nu ska jag sova och förhoppningsvis drömma om något trevlig eftersom jag har varit depp hela veckan :( Alla mina vänner har sagt de :O Och jag vet inte ens varför det har aldrig hänt förut ... Jag vill bara bort ifrån deppandet just nu.. Precis när jag försöker klättra upp så kommer depp som en sten .. Jag vill kunna skratta och vara glad och inte skratta sen bli depp igen :O Fan gör ont i hjärtat nu .. Kan fan inte skriva mer... :O 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards