tbs-gl

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Rebecca - 21 maj 2012 14:06

Hej!

Har fixat bilder och videos nu ifrån Helsingborg :D Så ni ska få dom börjar med videosarna :D


På Bussen på väg t Helsingborg :D

Första doppet i år i hvet och i helsingborg ;D

 

Jag och Emma ut forskade helsingborg och hitta underbara ställen <3

 

Den här stenen är skit fin :D


  '

Underbar strand :') 


 

Jätte fina blommor :O <3

 

Havet :D och om ni ser landet där borta så vet ni att det är Danmark :D

 

Satt på bryggan och tog bilden in mot stranden på husen :D


 

Vattnet <3

 

Husen och stranden <3

 

Stolt fotograf :D 

 

Vet inte varför men det blev bra ;) 

 

Skrev i sanden Emma & Becca <3

 

Emma och jag såg värsta snygga bilen när vi var på vår upptäcktsfärd xD

 

Ännu en vacker bild ifrån min och Emmas äventyr xD *STOLT FOTOGRAF*

 

Hittade en sten som såg ut som ett hjärta ;) <3 STOLT FOTOGRAF :D

 

En otroligt fin bäck som jag och Emma hittade sista dagen då vi väntade på att alla andra skulle äta klart<3

   



Samma Bäck som innan <3 STOLT FOTOGRAF :D

   

Samma bäck som innan <3 FORTFARANDE ÖVER STOLT FOTOGRAF :'D 


Det var två videos och några bilder <3 Fett trevligt :D Spännande och allt :D Saknar vissa stunder ;) 
 
 

Av Rebecca - 21 maj 2012 00:50

Hej!

Nu är jag äntligen hemma :D ska sova ut nu ;) 

Men det här vill jag inte göra om iaf inte med dom grabbarna :O Förfan vad hemskt, kommer fan slå mitt sov tids rekord xD I morgon ska jag försöka ge er bilder som jag tog i Helsingborg och så ska jag försöka ge er en film på mitt första dopp i år i Helsingborg xD 


Det har varit roligt, mysigt, skrämmande, nervöst, jobbigt och stökigt :P Men ändå har jag njutit av resan xD Nu ska jag sova pussish <333

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards