tbs-gl

Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca - 21 maj 2012 00:50

Hej!

Nu är jag äntligen hemma :D ska sova ut nu ;) 

Men det här vill jag inte göra om iaf inte med dom grabbarna :O Förfan vad hemskt, kommer fan slå mitt sov tids rekord xD I morgon ska jag försöka ge er bilder som jag tog i Helsingborg och så ska jag försöka ge er en film på mitt första dopp i år i Helsingborg xD 


Det har varit roligt, mysigt, skrämmande, nervöst, jobbigt och stökigt :P Men ändå har jag njutit av resan xD Nu ska jag sova pussish <333

Av Rebecca - 20 maj 2012 14:51

Hej;-) nu ska vi äntligen hem... Det är skit varmt i bussen.. Tror att jag håller på att dö=-OJag längtar hem lite bara för vännerna och sängen ;-) jag vet att jag och morsan kommer bråka:-\min mobil kommer dö...vet inte om jag gör fler inlägg idag

Av Rebecca - 20 maj 2012 00:13

Hej;-)Den här dagen har varit fram och tillbaka;-)Jag och Emma somnade typ halv fyra kvart i fyra typ.... Sen kommer killarna vid fyra halv fem och väcker oss, dom börjar att skrika, springa runt, slå oss och dra av våra täcken=-O:-@ blev fan skit sur osv... Så jag och Emma har inte sovit så mycket ... Så mitt humör idag har ju inte varit toppen:-P Tävlingarna givk bra och jag tog mitt första topp i havet i helsingborg i dag:-D Jag och Emma såg danmark oxå :-P har så mycket att berätta men orkar inte skriva;-)Men nu är det sista natten här :-\ jag vill inte åka hem för att alla är fett shysdta och gulliga sen och där vi sover (en tränings klubb) är fett soft skulle vilja bo här;-) alla människor är fett trevliga osv.. Men ändå så vill jag hem för att få slippa bus ungarna och för att jag saknar min familj och MIN däääng:-D<3 i morgon åter står det bara ungefär 7-8 timmars buss resa:-P Nu ska jag sova:-D är fett tröttXD<3

Av Rebecca - 19 maj 2012 01:35

Hej..Jag ligger i en soffa med Emma på nedre våninhen för att vi mår så jävla dåligt:-\Men jag saknar två vänner skit mycke:-\ ena killen han och jag var bästisr sen små sen splitgrades vi och nu försöker jag allt för att få träffa honom, men han hjälper lixom inte till så jag vet inte hur jag ska göra=-ODen andra killen har jag inte kännt så länge men han bettyde så jävla mycket för mig<3 och nu får jag ingen kontakt med han... Vet inte ens om han kommer ihåg mig:-\Jag orkar inte med allt just nu... Jag vill inte bli lämnad :-\ det är fan hemskt...

Av Rebecca - 18 maj 2012 23:37

Hej!Vi kom fram vid 20:15 det var en lång och hemsk resa :-\ men det var värd det:-P i morgon börjar tävlingarna och träningen =-O du köör vi:-Phar träffat typ världens gulligaste kille ;-) har typ inteätit något i dag mår fett illa så jag vill spy=-O:-\ skakar som fan vill bara bort just nuu=-O Hoppas det blir bättre i morn:-P Nu ska jag försöka soovaaa<3XD:-!

Av Rebecca - 18 maj 2012 12:32

Hej! Jag är suuuper glad jag kan blogga ifrån mobilen;)<3Nu sitter vi på bussen på väg mot helsingborg:-D<3 jag och Emma är fett taggadwäeXD<3 jag kan fan inte fatta att jag är på väg t helsingbor med min bästa kompis<3jag ska ge er bilder och fler inlägg under helgen för hoppningsvis:-D<3

Av Rebecca - 18 maj 2012 09:29

Hej !

Denna helg kommer ni inte få något inlägg detta är den sista på helgen för jag och Emma ska åka t Helsingborg :D

Nu gööööör viiii!


Hejdå älskade läsare :P

Av Rebecca - 17 maj 2012 23:16

Hej;-)Har inte suttit vid datorn någonting alls idag förutom på morgonen då ni fick ett inlägg... Men nu är jag tillbaka fast ligger i i sängen och bloggar ifrån mpobilen;-)Men idag har jag bytt rum med lille syster, tvättat, packat och kollat hockey ;-) så har haft fullt upp:-PI morgon åker man t Helsingborg:-D<3 fett peppad:-DMin lille syster slog mig med en mobil i mitt huvud allt vad hon orkade och jag hsr gortfsrande ont var för en timme sen typ=-O Ska försöka sova nu då;-)<3 nattish

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards