tbs-gl

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Sitter utanför!

Av Rebecca - 26 oktober 2011 12:20

Heej!

Sitter utanför min ensamhet och tänker på allt posetivt :') Tänker på mina underbara vänner tänker på hur tur jag har som har träffat just er :') Ni gör mig lycklig ni gör så jag kan leva :D Ni finns alltid där och jag vill att ni ska veta att jag finns här för er upp till 10000000000000 % :') Och vill aldrig släppa någons hand och få se någon gå in i det mörka eller bara ska lämna mig! Ni får mig att sväva bland molnen!Visst vi kanske bråkar någon gång .. Men vill ändå inte se någon av er att försvinna!




Kärleken är svår och smärtsam..

Men när man har hittat kärleken så är man världens mest lyckligaste människa...

Men det finns två olika kärlek...

Ena från en Tjej eller kille som man delar livet med <3

Andra är vänner och familjens kärlek..

Och det man behöver mest är vänner och famljens kärlek.. För utan den kan man inte leva! Jag har inte varit ihop med någon i 14 år .. Se jag kan leva på kärleken från mina vänner och familj.. Men om jag inte skulle haft mina vänner så skulle jag inte kunnat andas! Mina vänner är min luft mina andetag och mitt hjärta!

Skulle inte tacka nej om en kille skulle undra om vi skulle bli tsm om han är snäll :P Men jag kan leva utan kärleken .. har gjort det ett tag och kan fortsätta.. Tänker inte satsa på kärleken nu och bli sårad..Kan lika gärna skaffa vänner för livet och dela deras kärlek :')

Man blir avensjuk om man ser någon ha en kille/tjej vid sin sdia så länga man går själv..

Men om du känner dig ensam tänk på vilka bra och kärlekfulla vänner och familj du har :')


Jag försöker verkligen skaffa kill kompisar men alla bara undviker det!? Är det något fel på mig?

Jag försöker verkligen att bli vän med killar men dom försöker inte själva.. Hur ska man egentligen göra? Ska man lossas att vara någon anna än den man egentligen inte är eller va? :O



Jag behöver hjälp .. Behöver verkligen komma igång med att jogga!Kan ni ge tips hur man kan börja? :O Det är så svårt tycker jag!


pk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards