tbs-gl

Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca - 1 juni 2012 12:18

Hej:-)sitter på bussen t Sabina :-P<3jag har börjat funderat på varför jag skolkar.. och det ända jag kom fram t var att jag tycker det är att åka buss på morgonen och för att om jag gör de en gång blir det fler gånger... Annars fattar jag inte varför för jag gillar min skola den är suverän :-D<3 bag trivs blir inte mobbad :-D<3 jag måste seriöst sköta skolan så att jag inte blir kikad=-ODet var typ en stor krock på motorvägen v 222 ... för alla bilar och bussar körde bak vägen=-O<3 är snart framme så jag måste avsluta detta inlägg<3

Av Rebecca - 1 juni 2012 12:18

Hej:-)sitter på bussen t Sabina :-P<3jag har börjat funderat på varför jag skolkar.. och det ända jag kom fram t var att jag tycker det är att åka buss på morgonen och för att om jag gör de en gång blir det fler gånger... Annars fattar jag inte varför för jag gillar min skola den är suverän :-D<3 bag trivs blir inte mobbad :-D<3 jag måste seriöst sköta skolan så att jag inte blir kikad=-ODet var typ en stor krock på motorvägen v 222 ... för alla bilar och bussar körde bak vägen=-O<3 är snart framme så jag måste avsluta detta inlägg<3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards