tbs-gl

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Rebecca - 14 juni 2012 11:49

Tja!

Det är fint ute, solen lyser och värmer när man är ute ;)

Jag sitter i skolan och trååkar :/ Men jag gör ju detta för min skull för min framtid .. Det är inte sså dumt med sommar skola fast det skulle vara skönare med en kompis här :P Men jag har fått hjälp att komma på vad jag ska söka för linje i gymnasiumeet ;) Jejje tipsade mig imorse och jag ska söka t målare, barn o fritid och hotel och resturag..

Så nu har jag något att sikta på i livet :) Jag ska jobba så mycket i skolan att jag får bra  betyg och   kan söka t någon bra skola med barn o fritid så jag kan jobba med ungdommar sen.. Jag vill kunna hjälpa ungdomar som mår dåligt och kunna ge dom goda råd på sin väg osv.. Vill kunna stoppa internet mobbning.. Eftersom jag själv har gjort de och varit ut satt av det.. Jag tycker att man är så feg när man sitter bakom en skärm och skriver elaka kommentarer.. Jag var  så jävla feg förut att jag oxå gjorde det! Och jag ångrar mig så mycket.. Jag önskar att jag kunde säga förlåt igen men det hjälper inte.. för att  mobbning sätter sig som sår inne i kroppen som aldrig läker..  Kan kan ge den flera miljoner kr som förlåtelse, den kanske säger tack och att det är lugnt men någon dag kommer den ihåg att den blev utsatt för sådan och kommer minnas vem de var och kommer få ont av de..





Men jag är så taaggad för ikväll seriöst ska fan ha skit roligt nu :D






























Fuck all shit its summer holiday!!

Av Rebecca - 14 juni 2012 10:23

Hej!Igår hade jag en super bra dag ;-) idag är det inte lika bra:-/ jobbar no och det är väldigt svårt.. Men jag gör mitt bästa det är det som räknas;-)<3 Ikväll ska jag på någon skol avslutnings fest med några kompisar och då får jag träffa Josian:-) har längtat efter denna dag länge nog nu :-P fyfan vad roligt det ska bli :-DIgår fick jag en jätte konstig magkänsla:-/ riktigt läskigt faktiskt....Nu ska jag fortsätta och jobba..

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards