tbs-gl

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Rebecca - 7 juni 2012 21:08

Hej!

Skulle träffa Sabina idag så jag åkte ner t centrum sedan gick jag upp t henne sen gick jag ner igen.. Så träffade jag John där så stog vi och snackade så kommer polisen .. Dom började anklaga mig för att ha rökt på!? Man bah WTF? Jag har varit ren i 4-5 mån .. Sen när man snackar med en polare så kommer dom och säger att jag har rökt på !? Seriöst vad ville dom mig?

Men till slut släppte dom mig.. Jag slapp pissa o att dom skulle ringa morsan.. Jaja..

Sitter hemma och ska kolla på film snart ;) sen får vi se vad som händer ;)

Av Rebecca - 7 juni 2012 14:38


Hej!

Hade ingen bra rubrik x) Men det blir väl bra iaf...

Jag sitter hemma ochhar en klump i magen typ, trivs verkligen inte hemma längre..Jag stack igår natt och träffade Sabina och Emma <3 Tack gode gud att dom finns <3 Mådde så dåligt igår.. Jag fick självmordstankar dom kände så verkliga att det var läskigt :O Men så träffade jag Emma och Sabina och då mådde jag bättre och så sov jag hos Emma för jag inte ville hem :O Nu är jag hemma för att äta och sitta vid datorn ...

Sen sticker jag igen och tar med det jag kommer behövta :) Så får man se var man hamnar varje natt ;) Fast kommer aldrig sova ute om jag inte får tag på någon men jag får alltid tag på någon :)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards