tbs-gl

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Rebecca - 2 juni 2012 23:34

heejsitter på pendel med sabina emma och paou XD<3har träffat några kill kompisar och chillat...Det är svin kallt och jag börjar få agro på vädret det är fucking juni och typ minus grader:-@men nu måste jag vara socialXD<3

Av Rebecca - 2 juni 2012 11:58

Hej!

Igår var jag Sabina och Emma med i en krock :O den polare körde bilen i en kurva och så släpper de.. Så bilen flyger in i ett staket och ingen av oss hade bälte förutom han som körde och vi bara flög runt haha x) och det roligaste var att vi garvade nästan ihjäl oss x) Han som körde var fett snäll.. Precis när bilen stannar efter den har flygit runt på tomten så frågade om det gick bra för alla x) Dett var bra med alla.. Fast efter jag hade lugnat ner mig så kände jag att jag hade ont i nacken och huvudet :O Men det blir väl bättre sen x) 


Men det var en rolig dag igår oxå :P Idag blire väl inget speciellt att göra :P 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards