tbs-gl

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Rebecca - 5 juni 2012 01:56

...jag fattar inte hur jag orkar leva i detta liv..jag fattar inget.. Jag e ju fan världens största ego.... jag har en blogg som jag skriver på vad jag har gjort och hur jag mår.. vem fan bryr sig om de egentligen? vem vill veta hur en 14/15 årig unge överlever en svag kamp som hon tycker är ett stort kaos?jag började ju med bloggen när jag var 14år .. började blogga för att jag ville få ut alla mina kännslor.. och eftersom jag älskar att skriva..men det verkar som om att vissa gillar att läsa hur jag går igenom mitt liv..är just nu så jävla irreterad på mig själv och allt i min omgivning ... Känns som att jag typ förstör hela världen seröst.. varför känner jag så för? jag har väl inte gjort något eller?:Oi morgon ska jag t sjukhuset och rönka nacken och lungorna... krockade i fredags och har ont i nacken.. sen idag andades jag in pulver ifrån en brandsläckare så ska åka in och kolla om de är något farligt.. hdkslwlfpråqsäxiethåä mw är så jävla arg!!!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards