tbs-gl

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Rebecca - 12 juni 2012 21:56

Hej!

Imorgon har jag sommarskola..

Visst det är inte direkt roligt att gå på det.. Men jag ser faktiskt fram emot de :D Trivs så JÄVLA mycket i den skolan så jag kunde vara där fler dagar :P Jag vet inte varför jag skolkade :( Men nu ska jag ta hand om skolan och fixa allt!


Ska börja grypa ner i sängen så jag orkar upp  i morgon <3

Av Rebecca - 12 juni 2012 01:52

Heej!I dag pratade jag om mobbning och de..Jag försökte stoppa Internet mobbning men det gick inte... Känner mig verkligen värdelös.. Jag suger på allt ger fan upp snart börjar fan nian om några månader och då ska man välja gymnasium och jag kan inte välja något eftersom jag suger på allt och inte har några intressen.. Jag kommer sluta som hemlös och utan utbildning.. Tack Gud för detta piss liv.. Har inte råd med grejer, varit mammas slav, blivit mobbad och är.mobbad, suger på allt, går över gränsen...Tack då fuck de hära palla detta!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards