tbs-gl

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Rebecca - 3 juni 2012 23:00

Tjhaaax)

Sitterhemma i köket och typ gör inge.. Morsan tog min mobil idag :@ Fyfan vad arg jag har varit idag och deppad och seriöst kunna göra vad som helst för att få försvinna..Men tack vare Emma så gjorde vi massa saker så jagglömde bort att vara sur :) Så allt blev bra :D Men i morgon ska man t Banken, köpa högtalare sen ska man försöka hitta en skinn jacka :D Men har inte så mycket att skriva om förutom att jag fortfarande mår piss.. Men jag föddes tydligen för att lida livet ut.

Av Rebecca - 3 juni 2012 13:32

Seriöst jag orkar inte med detta...om jag och morsan bråkar idag så stigger jag!jag pallar inte.. alla mina gamla vänner undviker mig, mina vänner glider ifrån mig, jag har svikit min familj så jävla mycket med det jag gjorde och så som jag håller på nu.. känna känslan där du känner att du är sämst på allt hela tiden.. Känner en depp känsla hela livet.. jg har ALLTID varit deppig innerst i mig:O Om gud nu finns.. då undrar jag vad jag gör på jorden när jag bara är ivägen och förstör för allt och alla..allt är mitt fel.. det är mitt fel att mamma mår dåligt, det är mitt fel att min lille syster e lite rädd för mig, det är mitt fel att min stora syster är rädd för mig när jag blir arg, det är mitt fel att mina gamla vänner försvinner ALLT ÄR MITT FEL!! jag fattar inte hur gud tänker? vill gud ha folk som tar livet av sig? elr är det dom som misslyckas att hitta de rätta? jag orkar inte fortsätta leta efter något jag är bra på och gillar, jag orkar inte förstöra allt för alla.. det skulle bli mycket böttre om jag försvann.. då skulle ingen få problem med mig / från mig.. tankarna flyger verkligen i huvudet på mig ....

Av Rebecca - 3 juni 2012 02:28

Hej!asså jag mår fan skit dåligt:'(jag har aldrig mått dåligt på detta sätt förut.. känns som om det kommer hända något snart :O det är skit jobbigt att känna såhär.. kollade på fb och då var det en status där de stog gilla om du älskar ssin pappa, känns fett jobbigt att inte kunna gilla och på en annan status stog de gilla om du älskar sin familj och de gör jag inte :O faaaaan hatar när jag mår såhär dåligt! vad har jag egentligen gjort för att förtjäna all denna smärta?jag orkar inte fuck!!! jag börjar gymnasiet om ca 1år och jag vet inte vad jag ska välja för linje vet inte ens vad jag är intresserad av:'( Allt känns så piss nu.. jag sviker min familj,släkt,vänner och jag sugeer fan på allt det ända jag är bra på är stt förstöra för alla andra.. jag slår vad om att ingen kan säga vad jag ör bra på.. VARFÖR LEVA NÄR MAN BARA FÖRSTÖR FÖR ALLT OCH ALLA?

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards