tbs-gl

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Rebecca - 24 juni 2012 23:59

Hej!

Jag vet inte hur jag ska börja men när man har börjat tänka på att vi inte är så bra tsm och tänker på om vi måste säga upp kontakten så vet man inte hur man ska säga det!? Det är som att säga till sin familj att man ska flytta t andra sidan jorden...

Vi två triggar på varandra.. Om du säger att vi kan åka t någon som vi inte känner så ssäger jag ja och så peppar vi varandra på det.. Jag tror att du vet vem du är.. Jag hoppas att du inte ser detta men om du gör det så förlåt <3

Du fanns där när jag mådde dåligt, det var till dig jag kunde gå om jag behövde prata, det var dig jag lärde mig leva.. Vi har så många minnen tsm som e sjuka men det är detta som behövs.. 

Vi kommer kunna ses ngon gång i månaden <3 Det är ju inte helt slut.. Men jag kommer tycka att detta är så jobbigt men jag måste tänka på vårt bästa <3 Jag kommer få bättre tillit med mamma och förhållandet mellan mig o min familj kommer bli bättre <3 och för dig hoppas jag att du klarar det som du ska klara.. Vill inte skriva det på bloggen utan ditt godkännade <3 Men bara för att vi måste säga förväl så kommer jag inte försvinna <3 Jag kommer alltid finnas på telefonen osv om du vill prata <3 Jag vet att du kommer tycka att jag e sjuk dum i huvudet men det måste ta slut..


<333

Av Rebecca - 24 juni 2012 20:47

hej..jag sitter o kollar på tv.. mår bättre får hoppas att jag kan hitta på något imrn:)<3

Av Rebecca - 24 juni 2012 17:34

Hej!

Mår så jävla dåligt :O Har ont i magen, ryggen o huvudet :O Jag skulle hitta på något med Emma o Sabina men efter att ha åkt ner t centrum me Jejje o Vanja så mådde jag ennu sämmre o åkte hem ...

Nu sitter jag i soffan med solglasögon för att ljuset är förstarkt :O Jag hoppas jag blir bättre snart <3


Jaha inte roligt att vara sjuk:

 

Av Rebecca - 24 juni 2012 13:43

Hej!

Jag har skit ont i magen o ryggen kan typ inte göra något... I Natt spydde jag oxå :/ Så jag mår skit dåligt idag ska man vara hemma hela dagen och försöka bli frisk :)


Jag hoppas att alla andra mår bra :)

Kommer göra fler inlägg idag :)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards