tbs-gl

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Rebecca - 20 juni 2012 19:53

Hej!

Jag har gråtit efter dig varje natt ha mått skit dåligt för att inte träffa dig, men ändå så träffades vi inte när du kom hem.. Jag börjar undra om du och Sabina vill vara med varandra utan mig.. Det blir en konstig stämmning emellan oss när vi tre är tsm .. Jag tror oxå att ni inte vill komma på fredag fast ni kommer komma för att jag inte blir ledsen.. Men jag vill helldre att ni är ute och har roligt än att vara här och försöka ha roligt! Orkar fan inte!


Jag kommer bli ensam på midsommar! Om jag blir det kommer jag veta att allt alla säger är lögner!






Jag önskar att jag kunde stå för den jag är!

Av Rebecca - 20 juni 2012 17:16

Hej!

Har planer på midsommar :) Jag ska grilla med Emma och Sabina :D Och ha det allmänt trevligt :D

Hoppas det blir en lyckad dag :D <3

Av Rebecca - 20 juni 2012 11:47

Tja!

Sitter i soffan och tråkar ...

Idag kommer Emma hem :d förhoppningsvis får jag träffa henne :D

Har inte så mycket att skriva om men ..


Vädret är suveränt :D Sol o värme och massa skönt bara :D

Ska göra en drink sen spela lite kort och njuta av vädret :D

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards