tbs-gl

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Vissa dagar borde inte finnas!

Av Rebecca - 29 maj 2012 22:10

Hej!

Jag skulle gärna vilja slippa vissa dagar :O

Som till exempel idag :O Allt var bra tills lite innan spelningen ... Jag var där med Sabina och Emma..

Sabina och Emma började smått ignorera mig och gå brevid varandra och låta mig gå efter.. Sen åkte vi t stan och då fortsatte det.. Jag gick efter och om jag sa något ignorera dom de.. Sen försökte dom få mig att bli spidad men hur kan man le när 2 av dom som kan få dig att le när du är nere som mäst börjar ignorera dig och låta dig gå efter som en svans...  Jag kunde för fan legat kvar i sängen idag och glo upp i taket ist för att vara med detta.. 

Och så ville jag hem så jag åkte hem och då gick jag "vilse" ... Men nu är jag hemma och ska sova:O 

Ska på möte imorgon ... Jag orkar inte detta.. Om jag ska bli någon jävla svans bakom mina vänner kan jag lika gärna vara ensam.. 


Precis när mobbningen mot mig börjar ljusna, då ska mina vänner börja.. Vad är det egentligen för fel på mig? 

Kan någon bara säga VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? VAD GÖR JAG FÖR ATT ALLA SKA HATA MIG SÅ MYCKET? 


Egentligen varför lever jag? 
Jag gör bara problem och jag blir mobbad, är i vägen för allt och alla, vet inte vad jag är intresserad av så kan inte kämpa för de, är hatat av mer än vad man tror... Kan lika gärna dö dom som skulle sakna mig skulle göra de i något år/månader...


Är så jävla arg och ledsen så det finns inte!



 








Fuck this life! 


Om jag skulle vilja leva ensam skulle jag väl inte skaffat vänner! 





 
 
Ingen bild

Danne

30 maj 2012 00:15

Stå på dig becca du är stark!

 
Ingen bild

Vanja

30 maj 2012 09:45

Det kommer alltid att komma både bra och dåliga dagar. Men som sagt, det jag tycker är ju att du blir annorlunda när du e med Emma. Det är jag inte rädd för att säga. Det är inte något alls fel på Emma, det vet jag! Men ni triggar i gång varandra, Det är faktiskt inte bara jag som tycker. Men ta en paus, och så kanske det blir bättre. Ni kommer stöta på varann och trigga igång varann osv. Jag är faktiskt inte heller den enda som saknar ditt gamla du. Men jag vänjer mig, och jag är stolt över att du försöker <3 DU ÄR BÄST! det kommer ordna sig. du ska inte ta ditt liv för det här. du har absolut inte ens levt hälften av ditt liv än! Det kommer ordna sig. Min mor blev ännu mer mobbad än vad du blev. Hennes föräldrar var alkolister, och de i skolan rev sönder hennes kläder, förstörde hennes skor osv. Men hon kämpade, och visste att det kommer komma bättre dagar. Idag har hon två barn, en man och 4 djur. (mina råttor räknas ej som hennes djur) I alla fall, det som jag vill komma fram till, är att hon slutade ALDRIG kämpa, och det borde inte du heller göra. Jag älskar dig hjärtat <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards