tbs-gl

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Livet är tufft!

Av Rebecca - 28 mars 2012 21:22

Hej!

Tonåren är då man ska försöka hitta sig själv och därför är livet som det är.

Vissa har det lätt andra har det svårt, men det är bara att kämpa på!

Det kanske inte är lätt att hitta sig själv bland allt trubbel, försök att fokusera i det posetiva och hitta den du är! Jag går igenom enormt mycket skit just nu, men det finns otorligt många där ute som går igenom värre saker än mig :O Och jag har så bra vänner som alltid finns där vad det än gäller! Så det har jag tur med, med dom ska jag hitta mig själv och klara av allt detta som för vissa är bara litet piss :O 


Imorgon är det skola sedan musik sen där ska man någ till gymmet och sen till Gurraberg och snacka med polarna :O Det finns många saker som jag döljer som ingen vet och ingen kommer får veta.. För det jag säger är mitt liv men ingen fattar hela poängen i det jag vill säga! ingen förstår hur jag känner mig, ingen förstår hur jag kan ta åt andras smärta även fast jag inte har varit med om det själv... ingen fattar mig förutom jag... Och känner mig osynlig på alla sätt men ändå så synlig på samma gång! Jag är just nu vilse i mig själv och vet inte exakt vart jag ska ta vägen :/ Jag ångrar typ hela mitt liv .. Allt dåligt jag har gjort... (slagit,skrikit,dampat,snott,testat och bråkat) Det är lite av det jag ångrar hemskt mycket! Jag vet inte vart jag ska börja för att få det bättre heller :O 


Ska man börja i skolan? Ska man börja hemma? Ska man börja med problemen ? Vart ska man börja egentligen? Finns många ställen att börja men ingen stans att sluta.


Ni får ganska långa inlägg för att jag inte har till gång till dator så ofta :O Men jaja livet är ett spel och det måste starta någon gång!


Jag saknar många vänner som jag har haft men det är två jag saknar mäst av allt! Kan inte säga för allt kommer bli fel och kommer bara få mer problem än innan och det klarar inte jag av ! För om jag får mer problem nu så kommer jag få en stor black out och försvinna :O Och det vill jag inte.. jag vill uppleva giftemål och barn och mycket mera! 


kvällens känsla:

Vilsen och osynlig


Kvällens mening:

Att tänka posetivt är inte alltid lätt, men när du hittar det posetiva i det negativa så ser du allt blir lättare :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards