tbs-gl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecca - 13 augusti 2011 15:41

Tjena :P

Idag har jag varit på gymmet och badat :P

Kom hem för en timme sen typ..

Men just nu sitter jag vi datan och snackar om ung08..

ska ju dit på tisdag :P

På måndag ska jag til soc!! fy vad bläää..

Men snart börjar skolan :s....


Gud vad snabbt sommar lovet gick :(


PK

Av Rebecca - 12 augusti 2011 15:46

Heej :)

Idag vaknade jag vid 10 11 tiden ..

Och vid halv två till två så gick jag min runda ...

vill ni veta ngt roligt!?...Jag gick typ vilse!!!

Men nu sitter jag vid datan och chillar ..

Idag ska jag inte göra så mycket...

Bara ta det lungt :)


PK

Av Rebecca - 11 augusti 2011 19:52

Heej:)  

Nu fungerar vårt internet igen :D Hoppasdet inte går sönder på ett långt tag :P

Men idag har jag varit på Gröna Lund... Det var skit roligt :P och det var en skit söt kille som frågadeom jag hade varit ihop med någon som heter Kalle :s

Men förra inlägget var det inte jag som skrev!


Men jag ska börja vänja mig vid att gå på GI-metoden!!

I morgon på lördag och söndag ska jag gå min nya promenad!

Och så ska jag kanske börja på street dans...


Men jag måste be mamma beställa tid hos frisören och där jag ska ta hål i näsan igen:P Jag måste göra det innan skolan!!


PK

Av Rebecca - 9 augusti 2011 21:15

Hejsan!! :)

I går och idag har jag varit ute och seglat med Katta och hennes familj :P det var as kul förutom att natten var ganska seg att ta seg igenom.... det kom blixtrar och jag vakna men inte Katta.. :/

Men om man går över till nåt helt annat så ska jag börja gå tre ggr i veckan i en halv timme.. :) och sen så ska jag börja äta lite bättre med mer sallad om mindre kolhydratrer :) hoppas att ni har det så bra så ska jag uppdatera så snart som möjligast!!!!! :) 


PK 

Av Rebecca - 6 augusti 2011 20:40

Heej :) igår kom våra one pice :) men vårt internet fungerar inte igen...:@ just nu skriver jag från morsans telefon.... Jag har det ganska tråkigt.... Men snart ska mamma och jag kolla på tve :) Men jag har haft en super bra sommar och jag hoppas att ni oxå har haft det :DOch den 16 och 17 ska jag på ung08-festivalen i kungstragården...snart börjar skolan:'( När vi har fått nytt internet ska jag ladda upp bilder från sommaren <3Pk

Av Rebecca - 1 augusti 2011 20:56

Heej :)

nu sitter ajg vid köks bordet och bloggar :P

I morgon så ska jag Katta Jejje Tindra och mamma åka och bada:)

Där vi ska bada har dom en 50 meter basäng och jag har funderat på om jag ska simma 6 längder.. Asså 300 meter .. Men vill inte simma själv!!

Jag ska ta och börja vänja mig vid mitt nya "liv" ..

Så nästa vecka ska ajag börja tänka på maten..

Jag ska börja gå på ngt som heter GI-metoden! Och förhoppningsvis så ska jag gå ner runt 14-20 kg innan höst lovet..Ska oxå ta och försöka hitta ngt bra spår somman kan gå i skogen efter skolan och sånt här i gurra...

Men jag ska börja med video inlägg :)


PK

Av Rebecca - 1 augusti 2011 14:54

Hej..

Idag vaknade jag halv ett!!

Men jag sov jätte skönt :)

men idag ska jag bara ta det lungt..

aa idag mår jag bättre :) För att det finns folk som är snälla och kan hjälpa en :)

Mamma säger att hon ska ta bort internet !! Asså bara för att jag sätter mig här lite så ska hon ta bort det!!


PK

Av Rebecca - 1 augusti 2011 00:12

Heej :)

Nu har jag gått till centrum och snackat med Cicci och detkänns bättre<3

Men mår fortfarande inte så bra :( men men livet e som det e...

Jag hoppas att alla andra mår bra och inte har det som jag eller sämre<33

Det är tur att man har vänner som finns för en när man behöver snacka<33


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards