tbs-gl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecca - 24 augusti 2011 10:31

Hej :)

Nu är jag iskolan efter proverna..

det gick segt .. Jag ville inte ge blod :P

Det gjorde jätte ont :( Men jag fick vissla det var skit skymt..

Men jag tycker faktigst att det är rätt skönt att gå i skolan igen rätt konstigt faktisgt :P

Men idag ska man hem sen och ja vet itne vad man ska gör :P

:P


 

PK

Av Rebecca - 23 augusti 2011 21:57

God natt...

Hej nu har jag tänkt och gå och lägga mig..

imorgon vet jag inte var jag ska ta vägen :s Men de går väl bra ;)


PK

Av Rebecca - 23 augusti 2011 18:52

Heej..

Varför finns jag?

Jag vill bara dö ingen vill ha mig..

Jag gårter för mycket..Jag borde aldrig ha födds...

Om tre önskingar kunde slå in men ena mäst så skulle jag kunna leva hela livet ut..

Mina tre önskningar:

den jag önskar mäst: Att ha någon brevid mig <3 ( kärleken )

Och att Nikita och falcon kommer tillbaka.. Det var alla :)

Just nu ligger jag i sängen och gråter....

Jag gör alltid alla andra lyckliga och hjälper alla...

Jag är inte bra på något..

Och sen när jag tänker så tycker jag synd om mig...

Jag låter allla köra med mig...

Jag borde inte finnas..

kommer aldrig få en enda önska i uppfylld...

så det är bara att hoppa framför tunnelbanan sen är allt dåligt borta..

Då slipper alla mig .. Om någon skriver något taskigt idag igen då vinkar jag hejdå till jorden och hej till himlen.. Och om det händer vill jag bara säga att alal som har hjälpt mig.. Ni kommer leva ett bra liv och ni ska vara stolta för den ni är :D

Men jag kan inte leva i den här skit världen ... Ni Ska ha stort TACK :D


Här kommer två låtar:



PK

Av Rebecca - 23 augusti 2011 12:59

Heej :)

Jag har jätte tråkigt .. :(

Men nu kommer dagens outfit :

 

PK

Av Rebecca - 23 augusti 2011 12:06

Heej :)

Nu  e jah hemma igen och det var inget speciellt med foten..

Jah ska bara inte belasta foten för mycket.. :(

Så jag kan inte göra så mycket...

Men nu ska jag bara ta det lungt..


Hoppas någon loggar in på fb som e social :)


PK

Av Rebecca - 23 augusti 2011 09:34

God morgon :)

Nu har jag vaknat precis :P Ska äta frukost mamma har köpp yogurt och ny pressad juice :) Kommer bli jätte gott :P

Men sen ska vi åka till sjukhuset..


Men ni ska få dagens outfit senare :)

Men först ska jag äta :)


Men igår snackade jag med den nya killen.. Han var jue skit shysst jue önskar jag var i skolan nu :P


PK

Av Rebecca - 22 augusti 2011 22:01

Hej :)

Egentligen ska jag gå och läggamig nu men eftersom jag har fått datan så blir det väl sitta uppe hela natten :s

Men har jätte ont i min fot jah hoppas att det inte är något allvarigt :P

Men det blev ett jätte kort inlägg ska lägga upp en gammal  bild :P


Ju fler bilder desso roligare :P


 

PK

Av Rebecca - 22 augusti 2011 19:07

Heej :)

Nu e jag hemma igen :)

Idag har jag först varit i plugget sen åkte ja hem sen efter ett tag åkte jag till Nacka forum med mamma och lille syrran sen åkte vi till sickla och åt.. köpte ett data fodral :)


Så här ser den ut:

  I morgon ska jag kanske inte till skolan pga att jag ska till sjukhuset och kolla min fot...Har troligtvis en spricka i den :s


Men nu ska jag ta och vila lite och så ... sen ska jag ta det lungt ..så en ganska chill kväll :)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards