tbs-gl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecca - 27 augusti 2011 17:21

Heej :)

Nu har jag fixat så man kan kolla på film från morsans data till tvn :P

Så grym man e ;)

Men ska snart äta lassenge :P

Haha :P


  Där ser ni datan och tvn :P   Ni fick en bil oxå på mig :P

Ska kolla på film snart då :P


PK

Av Rebecca - 27 augusti 2011 14:58


  Saknar dig Falcon <33
  Saknar dig Nikita <33


       

PK

Av Rebecca - 27 augusti 2011 13:53

Hej..

Jag kollade på två filmer som jag hade gkort ena om Nikita andra om Falcon .. Jag fattar inte att ni inte är kvar längre..

Det har gått nio månader sen Falcon flytta och 8 sen Nikita dog ..

Kommer aldrig kunna sluta gråta för er<33

Ni har en stor sakand..

Snart har det gått ett år sen dom försvann ..

Den 20 december åkte Falcon och då ska jag tända 100 ljus för han <33

Den 14 februari dog Nikita och då ska jag tända 100 ljusför henne <33

Ni ska veta att jag kommer aldrig glömma er och varje gång jag tänker på er så faller det tårar.. Har till och med gråtit i skolan för er<33


Min tankar kommer aldrig förändras om er<33

Jag kommer aldrig sluta gråta för er..

Jag kommer ALDRIG sluta hoppas att ni kommer tillbaka eller visar något täcken att ni har det bra :)

Jag önskar att jag hde någon vid min sida nu som kan trösta mig..

Det var ni som alltid kom vid min sida <33 ni visste när jag behövde er mer ..

Laddar upp video och bild sen ..


PK

Av Rebecca - 27 augusti 2011 12:32

Heej :)

nu får ni ett video inlägg som ni kanske märker har jag det väldigt tråkigt :P

Och vissa saker blev konstiga :P



  PK

Av Rebecca - 27 augusti 2011 10:34

Heej :)

Nu harJag ätit frukost och sitter i soffan med min ziperall :)

Idag är det bara en chill dag :)


Sitter i soffan med min ziperall:

   

Mamma är inte hemma idag och jag är själv hemma.. Undra vad man ska hitta på då.. :P Idag kan man iaf dunka sin musik hur högt jag vill :D 

Nu kom katten Shivas och vi myer :D


PK 

Av Rebecca - 27 augusti 2011 09:59

God morgon :)

Nu ligger jag i min säng och har precis vaknat :P

Ska gå ner och äta frukost.. Men sen vet jah inte vad jag ska göra :P


Jag tog dom här bilderna igår:

  En ängel      Japp kärleken <3

Men vi ses och hörs senare :P


PK

Av Rebecca - 26 augusti 2011 19:47

Tja :)

Nu ligger jag i sängen och myser själv :(

Men det är ganska chill iaf :)

Men skulle vara bättre om de var någon vid min sida :)

Men jag typ fryser och är skit trött.. ska väl sova snart :P


PK

Av Rebecca - 26 augusti 2011 17:06

Hej :)

Jag gillar att skriva speciellt vad jag tänker :) och mina tankar bara surrar runt i huvudet hela tiden... Men när jag lyssnar på lung/ sorlig musik då exploderar mitt huvud nästan av alla tankar.. :) Tankarna kanske inte ens hör till låten...


Alla människor är olika..Men alla ska vara stolta precis som dom är.. För det finns bara en av alla människor.. Om man tycker man är hopplös och inte borde finnas så borde man tänka på att det bara finns en av dig :) Och du är perfekt precis som du är :) Ingen ska kunna ändra på dig..


Alla har olika tankar och kännslor..Så om man tycker att det man har på sig är snyggt då ska man ha det och strunta i vad alla andra tycker :) Alla känner olika .. Jag kanske känner mig bort glömd ensam och lycklig så kanske det finns dom som känner sig sämmre eller bättre. Alla måste kunna ha sina stunder och alla andra måste acceptera det och när vissas stunder kommer kanske man måste stå den människan närmare än andra :)


Alla måste kunna tro på sig själv :) Livet kommer inte lyckas så jätte bra om man inte tror på sig själv.. Förut så hade jag inget självförtroande alls och det var skit dåligt.. Jag hatade gå till skolan och allt.. Men sen efter ett tag så började jag få bättre sjävlförtroande och nu har jag skit bra självförtroande :) Ist för att se allt negativ med sig så tänk på allt posetivt :) expelvis om man e stor så tänk att det bara finns en av dig och många e stolta över dig :)



Här är en låt som jag lyssnar på just nu och lyssnade när jag skrev :

Så sorlig :(


En blid:

PK  

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards