tbs-gl

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Rebecca - 22 augusti 2011 22:01

Hej :)

Egentligen ska jag gå och läggamig nu men eftersom jag har fått datan så blir det väl sitta uppe hela natten :s

Men har jätte ont i min fot jah hoppas att det inte är något allvarigt :P

Men det blev ett jätte kort inlägg ska lägga upp en gammal  bild :P


Ju fler bilder desso roligare :P


 

PK

Av Rebecca - 22 augusti 2011 19:07

Heej :)

Nu e jag hemma igen :)

Idag har jag först varit i plugget sen åkte ja hem sen efter ett tag åkte jag till Nacka forum med mamma och lille syrran sen åkte vi till sickla och åt.. köpte ett data fodral :)


Så här ser den ut:

  I morgon ska jag kanske inte till skolan pga att jag ska till sjukhuset och kolla min fot...Har troligtvis en spricka i den :s


Men nu ska jag ta och vila lite och så ... sen ska jag ta det lungt ..så en ganska chill kväll :)


PK

Av Rebecca - 22 augusti 2011 10:35

heej :)

Idag var det första dagen i skolan....

Det gick super bra och det var en ny kille som började han var skit söt jue :)

Men först var det jätte nervöst men sen blev det bättre :)

Men snart ska jag äta lite lunch :P

men jag har fått tillbaka min data idag :) så nu skriver jag från den :D är super glad har längtat jätte jätte mycket efter datan .... :D


Dagens skol outfit:

  Jag täkte över mitt ansikte för jag gjorde en jätte konstig min :s

Men  nu ska jag gå och fixa några saker sen lunch :D


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards