tbs-gl

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Rebecca - 17 augusti 2011 22:32

Heej :P

Idag var det en ganska kompliserad dag :P Om ni undra varför jag skrev med s så e det för att våran   knapp fungerar inte :s


Men vi kom inte in till ung innan fyra ...

Men det var ganska roligt iaf.. har ngr bilder från idag & igår :P


När jag var liten :P på dagis avslutning :P   Idag :P   Igår på ung08 :P


Okej "ngr" bilder det var två :P haha :P så bra koll man har då men ska skriva en sak som jag skrev på bussen hem :P



Detta skrev jag på bussen:


Även fast man vill dö så måste man leva.

Livet är jobbigt & kompliserat.Det går jätte myket tankar i huvudet om allt.

Det är jobbigt att inte ha kärleken. Jag skulle jätte gärna hitta kärleken.Men lykas aldrig.Inget går som jag vill.har aldrig fått det jag har tänkt.

Men jag undrar egentligen varför jag lever? Vad är det jag är bra på?

Varför är jag den som inte får som man har tänkt sig? Finns så många fråger men så få svar!!


PK



Av Rebecca - 17 augusti 2011 10:48

Hej :)

Nu har jag vakant o ätit frukost :P Men idag drar jag till ung08 igen :)

Igår träffade jag  jätte många kompisar :P

Men  det ska bli jätte roligt  :)

 Det blev ett kort inlägg :P

kanske tar några bilder som jag lägger ut :)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards