tbs-gl

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Rebecca - 26 augusti 2011 19:47

Tja :)

Nu ligger jag i sängen och myser själv :(

Men det är ganska chill iaf :)

Men skulle vara bättre om de var någon vid min sida :)

Men jag typ fryser och är skit trött.. ska väl sova snart :P


PK

Av Rebecca - 26 augusti 2011 17:06

Hej :)

Jag gillar att skriva speciellt vad jag tänker :) och mina tankar bara surrar runt i huvudet hela tiden... Men när jag lyssnar på lung/ sorlig musik då exploderar mitt huvud nästan av alla tankar.. :) Tankarna kanske inte ens hör till låten...


Alla människor är olika..Men alla ska vara stolta precis som dom är.. För det finns bara en av alla människor.. Om man tycker man är hopplös och inte borde finnas så borde man tänka på att det bara finns en av dig :) Och du är perfekt precis som du är :) Ingen ska kunna ändra på dig..


Alla har olika tankar och kännslor..Så om man tycker att det man har på sig är snyggt då ska man ha det och strunta i vad alla andra tycker :) Alla känner olika .. Jag kanske känner mig bort glömd ensam och lycklig så kanske det finns dom som känner sig sämmre eller bättre. Alla måste kunna ha sina stunder och alla andra måste acceptera det och när vissas stunder kommer kanske man måste stå den människan närmare än andra :)


Alla måste kunna tro på sig själv :) Livet kommer inte lyckas så jätte bra om man inte tror på sig själv.. Förut så hade jag inget självförtroande alls och det var skit dåligt.. Jag hatade gå till skolan och allt.. Men sen efter ett tag så började jag få bättre sjävlförtroande och nu har jag skit bra självförtroande :) Ist för att se allt negativ med sig så tänk på allt posetivt :) expelvis om man e stor så tänk att det bara finns en av dig och många e stolta över dig :)



Här är en låt som jag lyssnar på just nu och lyssnade när jag skrev :

Så sorlig :(


En blid:

PK  

Av Rebecca - 26 augusti 2011 12:05

Heej :)

Nu sitter jag och en kompis i baren och gör ingeting typ :P

Men halv börjar vi och då ska vi tydligen gå och köpa glass.. jag vet inte.. :P

Jag vill ha glass men ändå inte :s

Men snart slutar vi och då blir det äntligen helg :)

På lördag kommer jag vara själv hemma .. Roligt men ändå tråkigt..Fast ska ju till joella ;)


PK

Av Rebecca - 26 augusti 2011 09:26

Heej :)

Nu sitter jag på en lektion och chillar.. har fått schemat och så.. Men jag och jenneifer e vänner typ :P

Hon e fett shysst jue ...

Men den här dagen är skit bra jue :)

Men nu måste man dra jue :P


PK

Av Rebecca - 26 augusti 2011 07:38

God morgon :)

Idag gick jag upp 06.06 :P

Är skit trött... SUCK..

Men idag har jag jätte ont i foten.. Den bara vätker och värker..

Men idag är det ängtligen fredag... :D

Idag ska jag köpa min Xperia 10 mini pro :D Ska bli fett nice jue :)

Sen ska man hem ochh chilla :)

Känner mig så så GLAD :)

Speciellt idag :) Känns som om lyckan har kommit :)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards