tbs-gl

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Rebecca - 13 augusti 2011 21:31

Heej :)

just nu sitter jag och stora syrran och kollar på film mys mys :P

Men tänkte ladda upp ngr bilder från seglenen och kvällen nu :)


Dagens outfit :P    mys mys.. måste till gymmet i morgon oxå :P



     Sol nedgången ....tog med telefonen :P   sol nedgången igen :P   oxå sol nedgången gillar bilderna som jag tog :)   solen borta... :s   ingen jätte bra bild.. :P ni ser ng vad de e :P     fiskningen på kvällen :Pdom där prickarna på vattnet e fiskmesar  hade lust och fota :P  det ska vara rengbåge ...    fiskmesar :P


Jaa...vad ska jag snacka om...idag när jag var på väg till gymmet så gjorde jonte slut med mig :( Men vi e ju vänner iaf :D

Men ska ta och ha lite roligt nu :D


PK

Av Rebecca - 13 augusti 2011 15:41

Tjena :P

Idag har jag varit på gymmet och badat :P

Kom hem för en timme sen typ..

Men just nu sitter jag vi datan och snackar om ung08..

ska ju dit på tisdag :P

På måndag ska jag til soc!! fy vad bläää..

Men snart börjar skolan :s....


Gud vad snabbt sommar lovet gick :(


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards