tbs-gl

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Rebecca - 30 augusti 2011 21:09

Heej mina underbara blogg läsare :)

Idag har jag varit skit dålig på att uppdaterat min blogg..

Men det är för vi har ca bara 5 min mellan varje lektion och luschen han jag inte göra något :(

Men nu ska jag gå och lägga mig och dansen gick skit dåligt!!

Men men får väl leta vidare på något jag e bra på dårå :)

Ge gärna några tips som jag kan testa på att göra ( en aktivitet på fridtiden)

Ska kanske testa på armicansk fotboll :P


Nu ska jag sova GOD NATT alla där ute :D


PK


Juste måste berätta en sak som hände efter skolan :O!!

Det var en Kille som hade tagit en tjejs väska och hon ville ha tillbaka den men han bara sprang runt och så hörde jag att hon var seriös på rösten så jag hjälpte henne.. Jag skakade skit mycket efter de tappade nästan telefonen .. Det känndes som om jag typ hade försökt döda mig eller någt!! Ps dom går i åkurs 6 ..

Tyckte synd om henne som blev drappad det är ett slags mobbning att ta någons annas väska..


PK

Av Rebecca - 30 augusti 2011 09:31

hej :)

Sitter utanför muski slaen nu och väntar tills vi börjar vi börjar 9.40 

Men vet inte vad jag ska skriva om..



Har bara lust att skrika ..

Har bara lusta att svika..

Har bara lust att döda

Har bara lust att utmana ödet.

Har bara lust att älska

Har bara lust att hata

Iblan vill man mycket men gör inget!!

Man ska aldrig ta för snabba slustsatser ..

Ta de lung brara och kämpa :)

PK

Av Rebecca - 30 augusti 2011 07:47

Hej :)

Nu sitter jag i skolan och håller på med mmin nya mobil och bloggar :P

Idag börjar ja med bild sen musik :P

Fett chill jue :P

Jag har någon konstig känsla .. Känns jätte konstigt :O

Men idag efter plugget ska jag till dansen och dansa :)

'Vanja ska kanske hänga med hoppas det vill inte gå själv ;)

Så mogen man e :P


Pk

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards