tbs-gl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecca - 26 augusti 2011 12:05

Heej :)

Nu sitter jag och en kompis i baren och gör ingeting typ :P

Men halv börjar vi och då ska vi tydligen gå och köpa glass.. jag vet inte.. :P

Jag vill ha glass men ändå inte :s

Men snart slutar vi och då blir det äntligen helg :)

På lördag kommer jag vara själv hemma .. Roligt men ändå tråkigt..Fast ska ju till joella ;)


PK

Av Rebecca - 26 augusti 2011 09:26

Heej :)

Nu sitter jag på en lektion och chillar.. har fått schemat och så.. Men jag och jenneifer e vänner typ :P

Hon e fett shysst jue ...

Men den här dagen är skit bra jue :)

Men nu måste man dra jue :P


PK

Av Rebecca - 26 augusti 2011 07:38

God morgon :)

Idag gick jag upp 06.06 :P

Är skit trött... SUCK..

Men idag har jag jätte ont i foten.. Den bara vätker och värker..

Men idag är det ängtligen fredag... :D

Idag ska jag köpa min Xperia 10 mini pro :D Ska bli fett nice jue :)

Sen ska man hem ochh chilla :)

Känner mig så så GLAD :)

Speciellt idag :) Känns som om lyckan har kommit :)


PK

Av Rebecca - 25 augusti 2011 21:25

Heej :D

Jag är Sveriges mest lyckligaste barn just nu ;D

Idag tappade jag datan och den gick sönder jue men nu har jag stängt av den och låtit den vil jätte länge och gissa vad !? :D

Den fungerar     

Så jävla glad :D :D :D :D :D 

Men nu tänkte jag ge er enn bild :D   

 

PK

Av Rebecca - 25 augusti 2011 20:52

Heej :)

Snart ska jag åka hem :)

Snart e barnvakts jobbet över :D

Sitter vi deras dator nu :) Men det lir bara detta korta inlägg :P


PK

Av Rebecca - 25 augusti 2011 15:32

Heej :)

Idag började jag halv nio och slutade halv tio vilken nice dag asså ;)

Men min mac har gått sönder :( Så jag vet inte vad jag ska göra...

Men i helgen ska jag vara med i en film :)

Ska bli fett nice :)

Men just nu sitter jag vid mammas data:P

Och gör inget speciellt ska väl äta snart :P

Men i mrogon börjar man åtta :o Men det kommer bli bra ;)

Nu kan jag inte ladda upp nån blid men hoppas ni klarar er :P

Senare ikväll ska man sitta barnvakt.. :D


PK

Av Rebecca - 24 augusti 2011 20:52

Heej :)

Nu har jag tjänat 100 kr :)

Det var fett nice :)

I morgon ska jag sitta barnvakt igen :)

och kommer tjäna 150kr typ :)

Men snart ska jag borsta tänderna och kolla vad jag ska ha för kläder :P


PK

Av Rebecca - 24 augusti 2011 16:45

Hej :)

Nu e jag hemma efter denna dag..

Först var det proverna sen skolan sen åkte jag till nacka forum :P

Men nu äntligen hemma :)

Sen blir det barnvakt och tjäna lite pengar ;)

Men ska äta lassage snart :P

I morgon blir det iväg till gurra badet med klassen :)

Men jag ska inte bada pga att jag har oturs vecka :s

Men ska hjälpa läraren med namn.. :s

Det är en ny kille som har börjat i vår klass och han klodde skit mycket på mig!??

Iaf han är väl shysst :P Har inte snackat med  han än...

Men jag ska få en xperia x10 pro :) ska bli fett nice jue :D


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards