tbs-gl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecca - 29 augusti 2011 17:48

Heej :)

Nu har jag hållt på med mobilen och fixat lite :) Men ska snart äta ..

Imorgon är det prest grupper ..Vet inte vart jag ska var ingeting :O

Men men.. Har inte mycket att skriva om ..

Vi ses  


PK

Av Rebecca - 29 augusti 2011 11:13

Heej :)

Asså jag Katta Maria och Sara kommer från varndra mer och mer  för varje dag som går.. Detta kommer inte bli bra.. Vill verkligen inte att jag och Katta ska tappa vår vänskap... Skulle inte kunna leva utan henne.. Jag trivs verkligen inte här känns som om alla pratar skit om mig bakom min rygg och då menar jag ALLA ...

Skriver mer sen börjar typ snart :P


PK

Av Rebecca - 29 augusti 2011 07:40

Hej är i skolan nu ...

Igår kväll hade jag skit svårt att somna och bara låg och tänkte.. Och när jag inte kan sova och ligger och tänker kommer mina tankar om att mamma dör!! Det är fett jobbigt sen ligger jag dör och gårter :(

Men idag messade jag med mitt ex asså jag orkar inte fick skit ont i magen.. Saknar han men ändå inte vet andå att det aldrig kommer gå .. :(

Men måste komma över han vi är bara kompisar :)

Men det äär fett jobbigt att tänka så vill jue inte att hon dör...

Varflr tänker jag ens så.. :O känns att jag är skit dum i huvudet .. Att ens tänka på de... :O

Idag ska jag få min mobil :) Jag lovar idag ska jag ta fota på det jag vann och lägga upp :D

 

PK

Av Rebecca - 28 augusti 2011 17:44

Tjena :P

Snart ska jag och morsan äta och kolla på film sen blir det bara chill asså :P

Ska bada idag :P

Men har inte så mycket att berätta sitter vid datan och snacka med Katta Bästa tjejen lixom :D ;D


PK

Av Rebecca - 28 augusti 2011 16:18

Heej :)

Idag var jag och syrran på grönan det var skit roligt :D

Gjorde av med 1020kr :O Helt sjukt..

Men hade skit roligt kan fota skaerna sen :)

Men min syrra vann 2000g choklad en hatt och en kudde som var hjärt formad och det stog love på <3  :P

Jag van två guldmedlarjer 4 st gosedjur en hund tre nallebjörnar på ena stog de

kiss me den andra stog de i love you och den sista var en pirat :P

Men hunden och nalle piraten fick syrran :p

Jag fick 10 choklad kakaor av syrran vete tusan när man ska äta dom.. :O


Mamma kollar på en film som heter 30:de November Vissa secener är skit roliga...


Men imorgon ska jag äntligen få min mobil :D

Ska bli fett nice <33


Pk

Av Rebecca - 28 augusti 2011 08:22

Heej :)

IOdag ska jag till grönan men måste dra ska vara i centrum nio och har inte klätt på mig och ingeting hör av mig ikväll


PK

Av Rebecca - 27 augusti 2011 21:21

Hej :)

Vill veta vad ni tycker :P

Jag kan inte låten så bra :P

Och suger på engelska men lyssna gärna :)



 

Ska sova snart blev inget bad :P

Orka inte ... Men vill kanske gör de snart ;)


PK

Av Rebecca - 27 augusti 2011 19:40

Heej :)

Nu har jag kollat på film och ätit middag :P

 Nu vet jag inte vad jag ska gör ganske gå upp och bada ska till grönan imorgon.. Dit med syrran :P Ska bli fett nice :) Sen imorgon måste jag fixa inför skolan :s

Ska ha idrott ska egentligen inte vara med  men måste höja mitt betyg i idrott.. kommer inte bli lätt.. Eftersom jag kan inte springa eller jag kan springa men det gör skit ont!! Det gör lixom skit ont när jag går.. Och de gör on när jag är still..

Min fot är helt muppad!!

Men vi ses.. :P


här kommer två bilder :P


   

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards