tbs-gl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecca - 22 augusti 2011 10:35

heej :)

Idag var det första dagen i skolan....

Det gick super bra och det var en ny kille som började han var skit söt jue :)

Men först var det jätte nervöst men sen blev det bättre :)

Men snart ska jag äta lite lunch :P

men jag har fått tillbaka min data idag :) så nu skriver jag från den :D är super glad har längtat jätte jätte mycket efter datan .... :D


Dagens skol outfit:

  Jag täkte över mitt ansikte för jag gjorde en jätte konstig min :s

Men  nu ska jag gå och fixa några saker sen lunch :D


PK

Av Rebecca - 21 augusti 2011 20:10

Heej på er :)

Idag har jag fixat min inför skolan...

Men imorgon skriver jag om första skol dagen :s

Men ska kanske till frisören den hör veckan och fixa håret och sen ska jag ta hål i näsan... :)

ska åka till nacka i morgon och kolla på ett data fodral..


PK

Av Rebecca - 21 augusti 2011 11:28

heej :)

idag är det sista dan sen börjar skolan i morgon...

är verkligen inte taggad..ussh vill verkligen inte dit..hatar den där faking skolan!!

Men men iaf i morgon börjar stora allvaret oxå ...

Nu ska jag för tusan inte svika mitt nya liv..

Men ska upp & dusha sen ska man kolla vilka kläder man ska ha å så... men vi ses senare idag tror jag :P


PK

Av Rebecca - 20 augusti 2011 18:08

Heej :)

Idag har jag varit hos kusse :)

Men snart är det måndag och då börjar skolan :(

Och då börjar jag mitt "nya" liv :P


Men e barn vakt åt lille syrran och kollar på tv..

I morgon ska jag gå en halv timme.. så har jag gått mina promenader denna vecka :)


PK

Av Rebecca - 20 augusti 2011 10:31

heej :)

Idag ska jag till kusinen för han fyller år :P sen ska jag väl hem och ta de chill kanske drar in till ung.. vem vet.. Det är ju sista dagen...

Men nu ska jag klä på mig och fixa mig lite sen kan man ta det lungt ...

Men i för igår så träffade jag RMK



PK

Av Rebecca - 19 augusti 2011 10:42

Heej :)

Idag ska jag katta och jejje till ung08 och kl.15:00 ska vi på bio vi vann en bio biljett var :)

Men idag ska jag ta flre bilder som jag kan ladda upp sen och lägga upp :)

igår köpte jag nya skor och lite kläder :)


PK

Av Rebecca - 18 augusti 2011 23:06

Heej :)

idag var det fett nice på ung...

ska lägga upp bilder på mig :P

Vi hitta en station därman tog stämplar och gjorde så att andra fick stämplar...kolla in mig:P


                      Sen har jag armarna fulla oxå :PGalen jag vet ;)

Men vann bio biljett idag oxå :P


ska dit i morgon igen :) skabli fett roligt :) Fast nu vill ja bara sova...


PK

Av Rebecca - 17 augusti 2011 22:32

Heej :P

Idag var det en ganska kompliserad dag :P Om ni undra varför jag skrev med s så e det för att våran   knapp fungerar inte :s


Men vi kom inte in till ung innan fyra ...

Men det var ganska roligt iaf.. har ngr bilder från idag & igår :P


När jag var liten :P på dagis avslutning :P   Idag :P   Igår på ung08 :P


Okej "ngr" bilder det var två :P haha :P så bra koll man har då men ska skriva en sak som jag skrev på bussen hem :P



Detta skrev jag på bussen:


Även fast man vill dö så måste man leva.

Livet är jobbigt & kompliserat.Det går jätte myket tankar i huvudet om allt.

Det är jobbigt att inte ha kärleken. Jag skulle jätte gärna hitta kärleken.Men lykas aldrig.Inget går som jag vill.har aldrig fått det jag har tänkt.

Men jag undrar egentligen varför jag lever? Vad är det jag är bra på?

Varför är jag den som inte får som man har tänkt sig? Finns så många fråger men så få svar!!


PK



Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards