tbs-gl

Alla inlägg under juni 2011

Av Rebecca - 13 juni 2011 15:42

Heej :)

Nu har det gått et tag s4edan jag skrev och nu ska jag göra ett inlägg :)

Men våra grnnars barbarn var här och han hade med sig sin kompis! GUD vad söta dom är! Men självklart vågar man inte säga ngt bara stå och glo!  Jag är sjuk dålig på att få vänner... Lixom vart ska man börja?

Men i morgon blir det skol avslutning sedan skjuss hem med trikear Katta ska med så hon får oxå åka ist för mamma. mamma får åka raggarbil sen men hon får åka trike till skolan.. Sen så ska man åka på grisslimge festen :) och ha asroligt och katta ska sova över :D I morgon börjar vi nio men jag ska komma di4t vid åtta så Katta får fixa mitt hår :) Och i sommar ska jag träffa en kille som jag har längtat efter as mycket varje gång jag är ledsen så tänker jag på han och då blir jag lite gladare :D Det jag längtar mest med sommaren är att träffa han, hoppas att det blir så :D

Vad är det ni längter mest till i sommar kommentera så jag får veta :D


Ha det så himla bra nu, nu ska jag fixa lite ssker så hörs vi någongång :D


PK

Av Rebecca - 12 juni 2011 13:42

Hej!

Idag ska jag på bio med Cicci hennes syrra och hennes mamma :)

Vi ska se kung fu panda 2 :)

Det ska bli roligt :) och på tisad är det skol avslutning :) och sen på lördag ska jag på museum med pappa :D Det ska bli så roligt:) Och juste på tisdag ska jag Katta Lillevi och Lollo på grisslingefesten det ska bli så sjuk roligt :D

Men nu måste jag gå dom kommer om tio minuter :D måste fixa håret ;)


PK

Av Rebecca - 11 juni 2011 12:26

Hej!

Igår hade jag tänkt att ladda upp bilder från klassens dag men så kom jag av mig pga att jag åt sen åkte och kvälls badade med Joella...

Men nu ska jag fortsätta att ladda upp dom :)

Bilderna:

  Jag katta och maria..   Katta jag maria tror jag ;)   Jag katta och maria tror jag men vet inte vilka som e vilka :s   Ngr simamr vet inte vilka ..   På väg upp ;)   Jag på väg upp ;)      Där står Hampus och ska hoppa!   Katta var törstig! ;)   Man var törstig ;) Katta är snyggingen ;)   Japp här dricker man oxå!   Jag skrattar när jag dricker...   Maria och Sara

  Iris och Fanny ( Katta tog foto ) En jätte fin sommar bild :)   Jag skrattar!   Katta tog en bild på Maria och Sara när dom äter :)   Katta tog en bild på Sara :)   Här hoppar igen samma höjd.. ( hur vågar man? )   Hampus när han hoppade från minst 10 meter från ett träd!   Maria och jag :) Det var  asläskigt!   Maria och jag   Maria och jag   där står jag och Maria   Jag hoppade från ett träd som var ca 3 meter upp..



Nu ska jag ta oc fixa håret, för idag ska jag åka och bowla med Cicci och hennes syrra och en kompis till henne :) Det ska bli skit roligt jag tar med mig kameran och fotar och lägger upp dom sen :)


PK

Av Rebecca - 10 juni 2011 15:41

Heej :)

Idag har vi varit och badat med klassen asroligt vaar det!

En kompis tog ngr bilder och jag filmade när två tjejer från klassen hoppade från ett träd typ tio meter upp! Fatta inte hur dom våga.. Men ska försöka ladda upp bilderna och videon! :)


PK

Av Rebecca - 9 juni 2011 19:43

Tjenare!

Nu kan jag göra ett inlägg!!

Jag har fått as ont i halsen.. Jag är svullen på ut sidan och det gör ont när jag pratar och ibland när jag andas!   

Men idag så badade vi med alla sjuor och i slutet kom Lillevi och Lollo ngr kompisar :) Och vi började putta i varandra   

Men när Lillevi puttade i mig en gång så var jag verkligen inte berädd och så gled jag och hamnade under bryggan och fick sår på foten   

Men e man med i "leken" får "leken" tåla.. Men dety gör kanska onte när jag går.. Men ändå det gör inget :) Allt kan händ när man gör så..


Men i morgon börjar jag halv tio och sen ska vi åka till ett bad ställe som heter aborreberget! :) Och vara där med klassen! Det ska väl bli roligt men mamma säger att jag onte får bada..

eftersom jag har ont i halsen..

Nu sitter jag vid Patriks dator och kollar lite och lyssnar på musik!

Men i morgon ska jag ha en väldig annorlunda frisyr!

Som är skit snygg, tycker jag iaf ;)  

Samma dag som skol avslutningen så är det en fest som heter grisslinge festen och jag och katta ska kanske det jag fick av mamma nu är det bara att hon får och då ska vi dit med Lollo och Lillevi tror jag :D ska bli fett nice :D

Men mamma och Patrik är och handlar och jag är skit trött!! Jag måste läsa ett kapitel och så vill jag se Pay it forward .. Men den är två timmar lång!

Men måste vänta tills mamma kommer hem eftersom jag vill se vad dom köpte för matsäck åt mig.. Är så trött..

Men i morgon ska jag lämna Tindra på dagis ( min lille syrra) elr jag tror att jag ska lämna henne..

Lyssna på denna "låt"     http://www.youtube.com/watch?v=MtN1YnoL46Q&feature=fvwrel 

Hahha  


Nu ska jag kila vi får se om jag kommer skriver ngt i morgon :)


PK 

Av Rebecca - 9 juni 2011 10:19

HeeeJ!

Idag tar skolan min  data så jag kommer inte uppdratera så bra!

Men det är dåligt att dom tar den dom har inte infomerat mig ett SKIT!!

Jag tycker att dom inte kan ta den bara utan att infomera!

Men snart ska vi ha redovisning sen så är det att gråta och ta förväl av datan!

Men idag ska katta med mig hem!! :)

Vi ses hoppas jag om vi inte hörs över sommar lovet så ha en SUPER bra sommar!


PK

Av Rebecca - 9 juni 2011 07:32

HEj!

Igår somnade jag när jag åt!

haha, Men jag var så trött.. Och vi satt ute och åt och våra stolar kan man luta bak! så jag gjorde det och somnade.. Sen när jav vanknade så åt jag klart sen hjälpte mamma lite sen gick jag och la mig.. Och då var väl klockan 20.55 .. Men jag somnade inte förns typ 22.30


Men nub är jag i skolan och väntar på Katta!

Sen när hon kommer ska jag visa henne redovisningen eftersom hon ska vara med i vår grupp!

 Men jag kanske ska börja med ngt som heter veckans fråga!

Då ställer jag en fråga och så får ni kommentera ett svar!

Fast jag vet inte om jag ska det...Vad tycker ni??


PK

Av Rebecca - 8 juni 2011 18:19

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Jag har god nyheter!!

I morgon så kommer Katta till skolan igen :D

Fatta hon är frisk!!

Men idag när vi åt så var det en kille i åttan som jag tycker om så himla mycket!

Men idag så gick han och lämna maten och när han gick mot dörren så följde jag han med blicken som i filmer så där romantiskg! Så pinnsamt, tänk om han hade sett det!

Just nu jag middag grillning ;)

Men  imorgon är det att redovisa sen ska man gå med skolan till en badplats och bada!

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards