tbs-gl

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Rebecca - 20 juni 2011 12:04

Heej :=)

Mu är det ett tag sen jag skrev tycker jag!!

Men i går dampade internet och nu har jag ornat en data som jag kan skriva på men idag ska jag åka hem till Joella ett tag sen ska jag hämta lille syrran :) även fast jag inte vill... och jag har skaffat en sak på internet och har fått as bra kontakt men ngr killar :) och en kille tycker jag verkligen om :) Men just nu gör jag inget ska hänga upp tvätten sen så ska jag tvätta ngr tröjor som jag ska ha med sen ska jag väl klä på mig sen ringa Joella sen åker jag till henne ett tag :)

vem vet jag kanske sover hos henne i dag ist för i morgon vi ska åka till åland tsm :)

Vi åker på onsdag men vi får se vad som händer eftersom mamma behöver hjälp hemma :)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards