tbs-gl

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Rebecca - 6 juni 2011 19:55

H33j!

Nu har jag badat klart! Och nu ska jag ladda upp bilder från ifag! Och sen fixa håret!Sorry om jag skrivit lite konstigt men jag skrev nere från och upp och tänkte inte på det  MEn nu ska jag gå och fixa håret sen ska man läsa ett kappitel ur boken sen sova  eftersom det är skola i morgon... God natt!

  Det jag hade på mig idag!     Vattnet + botten   Bryggan!        Badplatsen.. Tog fotot från bryggan!              Över insjön!   Jag när jag e på bryggan som gungade skit mycket var skit läskigt!   Ankan sov..er   ANKA   En and!     Man ser folket! ( vid badplatsen)   Står på bryggan och fotar lite ;)   Jag när jag solar!   Båten!   vattnet + en svan!   Lite av landet och buske.. Hästar ..Så söta    En skit snugg pakerings pekare.. eller vad man säger..      Fin gång!   En fin gång!   På väg... Rally-lydnad! om ni titat vi hennes ben som hon lyfter upp så hoppar en pudel igenom!!    Rally-lydnad   Rally-lydnad   Rally-lydnad   Jag när jag sitter och kollar på Rally-lydnad!   En gammal tant som testade på Rally-lydnad med sin hund :)   Meee...   Jag..   Live jazz!   Blommor!   Lite av gården!   Lamm! Så söta...   Lamm :)   Havet igen ;)   Havet mamma å Patrik!   Havet.. Mamma och Patrik! Elly oxå ;)   Havet!   Hand gjorda smycken.. Ville ha örhängena men .. hade pengarna hemma!   Nära...   Anden var rädd!   Aden när jag matar den!   Ja matade anden men den gick .. Den var mätt.. Men den haltade oxå D':   En boll i gärset!     Fikat! Men åt inget.. Hade ingen aptit..   Fiskmesen ;) haha bara skoja fiskmåsen! dom sitter alltid där!   Jag!   Ett träd på landet!   Svenska flaggan på landet!   Vi träffade mammas kompiar och domhar skit snygga bilar! idag var dom ute och körde med denna bil!

När vi åkte och handla så var det en jätte konstig motorcyckel bil.. Men den hade två hjul av lång och hade tag och sånt.. Och när den svängde så åkte det ut ett litet däck på sidan så man inte skulle ramla så åkte den in igen :O Fett cool grej!


PK

Av Rebecca - 6 juni 2011 18:00

H33j!

Hoppas alla har/haft en bra nationaldag!

Det har iaf jag haft! Vi kom hem för typ 1 halv timme sedan!

Och vi har ätit Thai mat super gott!

Men nu ska jag bada sen ska jag ladda upp alla bilder jag har tagigt i dag! Och jag badade oxå idag! Det var as mycket folk men mest små barn som badade så jag badade typ bara tio min skulle kunnat badadt längre! Men det är tråkigt att bada själv!

Av Rebecca - 6 juni 2011 09:22

Heeej :)

Idag är det sveriges Nationaldag!

Så alla som bor i sverige och alla som firar sveriges nationaldag ha en underbar dag!

Men nu äter jag frukost... Sen ska jag vecka mamma och Patrik så vi ganske kan åka i väg till landet och fira nationaldagen lite :) Kanske slänger man in ett dopp :)

Det är en insjö där så jag ska dit och hoppas på att vi ska dit så man kan ta ett litet bad i det blå :) ;)

 

Sverige flaggan! :)

Man ser inte så bra men det där är badplatsen!


PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards