tbs-gl

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Rebecca - 4 juni 2011 23:43

H33j!

Idag har jag varit med Vanja och Cicci och vi hade asroligt! Först efter maten åkte vi till eriksvik och badade!Sen åkte vi hem till Cicci och det var super Fint där! Men sen åkte vi hem sen så hängde vi med Vanjas pappa till min "granne" Och dom har en son som vi kallar Phu han är fett SÖT och SNYGG :) Men men han bara ignorerade.. Men vi var ng ganska jobbiga.. Men nu ska jag gå och lägga mig så jag kan hjälpa mamma med ganska mycket i morgon! :) Så hon kan bjuda mig på Ålands resan!

 
PK

Av Rebecca - 4 juni 2011 16:59

Heej :)

Nu ska jag äta och då blir det kebab i ny bakat bröd!

Sen ska jag träffa Vanja och Cicci :)

 

PK

Av Rebecca - 4 juni 2011 14:35

Hej!

Snart ska jag, mamma & Patrik gå på student fest :)

En kompis till mamma har en son som tog studenten i går och nu ska vi på student fest i lokalen! Mamma och Patrik har åkt och handlat en blomma och ngt mer till Niklas ! ( Niklas är han som har tagit srudenten ) Men Jag har legat och solat i ngn timme nu och läst den boken jag läser nu heter "Mary-Kate & Ashley sweet 16 systrar till låns"!

 

Söt!


PK

Av Rebecca - 4 juni 2011 12:36

God morgon.. Hej :)

Nu har jag ätit frukost och tänkte damsuga lite eftersom mamma kommer hem snart :) Har saknat henne så! Men jag tänkte ladda upp bilder sen i går .. Min data laaggade så jag kunde inte ladda upp! Men nu ska nu få dom :)


  Vanja!   Vanja!   Vanja!   Vanja!   Haha, Vanja!   vanja!   Hahaha, vanja...   Jag <3 Vanja & jag <3    Vanja & jag Vanja leker! ;) Jag såg något!    vanja  kolla hennes ögon :O  Vanja and me    Vanja & me   Vanja   Vaanja & mme   Vanja & me   Me & Vanja   Vanja   Me & Vanja Jag!

  jag!

Nu ligger jag ute i solen och solar det är skönt enligt vår temperatur mätere så är det 28°C i skuggan så då borde det vara ca 32-34°C i solen!

Men nu ska jag lyssna på musik och njuta av solen! :)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards