tbs-gl

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Rebecca - 16 juni 2011 10:29

God morgon :)

Idag ska jag och Katta till gymmet..

Hon kommeer hit vid tolv sen så ska vi åka och gymma sen så kanske vi ska ta och bada :)  I natt så laddade jag min trasiga telefon eftersom på den har jag musik :) Men jag måste bara hitta lurarna! :O Men hoppas att allt är bra med er och så gud vad jag läängtar tills i morgon :) då ska vi till grönan sen på lördag så ska jag på museum med syrran och pappa och lördag till söndag ska jag med syrran hem och soca över :D

Jag har tagit två tatueringar en i naken och en över ena bröstet :) ( inte äkta ) Men dom håller i ett bra tag!

Idag måste jag börja kolla vilka kläder jag ska ha till åland..För jag måste börja tvätta det så jag har rena kläder med mig :)

Jag känner mig dålig.. För att jag uppdtarar så dåligt!

Men jag hoppas att ni kan leva med att jag uppdaterar så sällan nu i sommar!

Men jag ska ta med mig min kamera i morgon och så men jag kommer ladda upp dom sen någon gång...

Men nu ska jag ta och fixa ngr saker :) vi ses byebyebye..


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards